Dla naszego Klienta, międzynardowej firmy z branży technologicznej, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty HR, który będzie brać udział w migracji procesów.
Opis stanowiska:
- wykonywanie przypisanych usług HR zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie,
- wyjaśnienie kwestii HR-owych w j. angielskim (telefonicznie oraz mailowo),
- wsparcie z zakresu działań HR dla przełożonych i pozostałych pracowników,
- udział w udoskonalaniu istniejących w firmie procesów i procedur w oparciu o doświadczenia z klientami,
- działania administracyjne – zarządzanie danymi w SAPie, obsługa mailowa, praca z dokumentacją pracowniczą,
- przygotowywanie informacji oraz dokumentów na potrzeby firmy.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- poprzednie doświadczenie w obszarze HR w środowisku korporacyjnym jako plus,
- znajomość języka angielskiego (min. C1),
- bardzo dobra znajomość MS Office i SAP HR jako plus,
- wysoki poziom umiejętności interpersonalnych – zdolności organizacyjne, profesjonalizm w działaniu, łatwość nawiązywania relacji, zdolność pracy pod presją czasu,
- gotowość do wyjazdów służbowych (możliwe transition),
- chęć rozwoju i doskonalenia warsztatu pracy.
Oferta obejmuje:
- dynamiczne środowisko pracy w globalnej firmie, pełne wyzwań i możliwości rozwoju,
- możliwość wzięcia udziału w migracji procesów,
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet świadczeń dodatkowych,
- możliwości zdobycia nowych kompetencji i wiedzy.