Zadania realizowane przez Asystenta, to m. in. :
- weryfikacja skanów dokumentacji leasingowej,
- zlecanie płatności za kontrakt,
- weryfikacja dokumentacji oryginalnej ze skanami w systemie,
- drukowanie harmonogramów spłat,
- przygotowanie dokumentacji leasingowej do wysyłki,
- aktywacja umów leasingowych w systemach,
- przygotowywanie aneksów do umów leasingowych,
- archiwizacja dokumentacji leasingowej.
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia minimum średniego;
- dyspozycyjności (praca 8 h dziennie, 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku),
- sprawnej obsługi komputera, znajomości MS Office (dobry poziom aplikacji Excel)
- umiejętności analitycznego myślenia i formułowania wniosków,
- dokładności, rzetelności, komunikatywności i odpowiedzialności za powierzone zadania;
- mile widziane doświadczenie w pracy w administracji lub obsłudze klienta.
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę zlecenie (około 40 godzin tygodniowo, od poniedziałku do piątku),
- możliwość zdobycia pierwszych doświadczeń w pracy w obszarze finansów,
- pracę w młodym i dynamicznym zespole, dużą samodzielność działania,
- wynagrodzenie adekwatne do uzyskiwanych wyników.