Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży technologicznej, poszukujemy osoby na stanowisko HR Team Leader, który będzie zarządzać podległym zespołem w zakresie działań HR.
Opis stanowiska:
- zarządzanie zespołem specjalistów HR,
- zapewnienie wysokiej jakości oraz efektywności procesów i działań w obszarze HR,
- delegowanie obowiązków w zespole i ustalanie priorytetów,
- standaryzacja istniejących procesów oraz identyfikacja usprawnień,
- pełnienie funkcji wsparcia dla HR Managera,
- współpraca z innymi działami w sprawach związanych z zasobami ludzkimi,
- przygotowywanie odpowiednich raportów i analiz.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- min. 4 lata doświadczenia w obszarze HR w środowisku korporacyjnym,
- poprzednie doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- bardzo dobra znajomość MS Office i SAP HR jako plus,
- znajomość języka angielskiego (min. C1),
- wysoki poziom umiejętności interpersonalnych – zdolności organizacyjne, profesjonalizm w działaniu, łatwość nawiązywania relacji, zdolność pracy pod presją czasu,
- gotowość do wyjazdów służbowych (możliwe transition).
Oferta obejmuje:
- dynamiczne środowisko pracy w globalnej firmie, pełne wyzwań i możliwości rozwoju,
- możliwość wzięcia udziału w migracji procesów,
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet świadczeń dodatkowych,
- możliwości zdobycia nowych kompetencji i wiedzy.