Obszar IT Banku Millennium w Polsce pełni rolę centrum kompetencyjnego dla portugalskiej Grupy Millennium BCP. Współpracujemy z wybranymi departamentami Banku w zakresie analizy wymagań, tworzenia i implementowania nowych rozwiązań. Utrzymujemy i rozwijamy istniejące systemy (development ‘in-house’)… a wszystko po to, by poprzez rozwiązania IT budować wartość biznesową oraz trwałą przewagę konkurencyjną Banku.
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Warszawie na stanowisku:
Nr. Ref.: KwF/DIN/VIP
Obowiązki:
- Wsparcie obsługi spotkań od strony technicznej: obsługa systemów tłumaczeń symultanicznych, nagłośnienia i projekcji oraz systemów wideokonferencyjnych POLYCOM
- Obsługa techniczna spotkań o wysokim stopniu poufności
- Rozwiązywane problemów informatycznych występujących podczas pracy z aplikacjami biurowymi (MS Office) i systemem operacyjnym Windows
- Wsparcie w obsłudze urządzeń przenośnych – tablety, smartfony
- Wsparcie w nadzorowaniu pracy firm serwisujących sprzęt informatyczny
Wymagania:
- Znajomość systemu MS Windows oraz pakietu MS Office w stopniu zaawansowanym
- Dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na komunikację w środowisku biznesowym
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- Wysoka odpowiedzialność
- Pomysłowość i umiejętność generowania pomysłów do rozwiązywania problemów technicznych
Mile widziane:
- Znajomość systemów wideokonferencyjnych i systemów tłumaczeń symultanicznych
- Elastyczność w zakresie godzin pracy
Ofertujemy:
- Zatrudnienie w Centrali Banku na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
- Interesującą i odpowiedzialną pracę w zespole entuzjastów z wykorzystaniem najnowszych technologii
- Opiekę medyczną, dofinansowanie do hobby, strefę zniżek i wiele innych
- Atrakcyjną lokalizację: nieopodal stacji Metro Pole Mokotowskie
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.