Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Santander Consumer Bank S.A.
Data aktualizacji: 2018-07-09
Menadżer Procesów Contact Center
Nr ref. MPCC/05/WRO/2018
Wrocław, dolnośląskie
Bankowość, Obsługa klienta
Data aktualizacji: 2018-07-09
Santander Consumer Bank S.A.
Menadżer Procesów Contact Center

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Menadżer Procesów Contact Center
Menadżer Procesów Contact Center
Miasto: Wrocław, dolnośląskie
Numer ref.: MPCC/05/WRO/2018

Zadania:

  • budowanie koncepcji rozwiązań operacyjnych dla projektów biznesowych, w których wykorzystywany jest kanał Contact Center,
  • optymalizacja procesów biznesowych w kanale Contact Center,
  • rozwijanie używanych i opracowywania nowych narzędzi informatycznych wykorzystywanych w Contact Center,
  • sporządzanie analiz raportów na potrzeby kontroli procesów realizowanych w Contact Center,
  • tworzenie procedur i instrukcji regulujących zasady operacyjne procesów prowadzonych w Contact Center,

Od Kandydatów oczekujemy:

  • wyższego wykształcenia,
  • praktycznej znajomości pakietu MS Office oraz VBA,
  • odpowiedzialności, kreatywności, komunikatywności,
  • umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • zdolności analitycznego myślenia,
  • znajomości języka angielskiego.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego w ramach globalnej, dynamicznie rozwijającej się organizacji,
  • pracę w dynamicznym zespole,
  • atrakcyjny pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie karty Multisport).

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie oferty zawierającej list motywacyjny i CV wraz z dołączoną klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.). Oświadczam, że dane zostały przesłane dobrowolnie oraz, że zostałem poinformowany/a o prawie wglądu do nich i ich poprawiania”.

W temacie korespondencji elektronicznej prosimy o napisanie pełnego numeru referencyjnego. Santander Consumer Bank SA zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych materiałów nie zwracamy.

Poziom stanowiska
Kierownik
Umiejętności
MS Office VBA
Poziom stanowiska
Kierownik
Umiejętności
MS Office VBA
Poziom stanowiska
Kierownik
Umiejętności
MS Office VBA