Business Support Assistant |
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- bieżące wsparcie Dyrektora Działu i zespołu merytorycznego
- przygotowywanie projektów umów i ofert handlowych
- monitorowanie procedur risk management
- redagowanie pism, korespondencję z Klientami
- przygotowywanie prezentacji i raportów
- aktualizację informacji w bazach danych
- nadzór nad terminowym przepływem informacji oraz dokumentów
- wybrane prace administracyjne
Od kandydatów oczekujemy:
- biegłej znajomości pakietu programów Microsoft Office
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (w mowie i w piśmie)
- samodzielności i doskonałych umiejętności organizacyjnych
- doświadczenia w pracy na stanowisku sekretarki lub asystentki
- obowiązkowości i zaangażowania
- umiejętności pracy pod presją czasu
- pozytywnego nastawienia oraz motywacji do realizacji zadań
- wysokiej kultury osobistej
- umiejętności pracy w zespole
U nas możesz liczyć na:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wiodącej, na rynku polskim oraz międzynarodowym, firmie doradczej
- atrakcyjny pakiet socjalny, a w tym m.in. karta multisport, dodatkowe ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, bony okolicznościowe
- możliwość rozwoju zawodowego
- dogodną lokalizację w bezpośrednim sąsiedztwie m.in. metra Dworzec Gdański, linii tramwajowych i autobusowych, stacji PKP oraz stanowiska rowerowe, motorowe i motocyklowe
© 2018 KPMG Sp. z o.o. jest polską spółką z ograniczoną odpowiedzialnością i członkiem sieci KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Cooperative („KPMG International”), podmiotem prawa szwajcarskiego. Wszelkie prawa zastrzeżone.