Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
mBank S.A.
Data aktualizacji: 2018-08-21
Łódź, łódzkie
Bankowość, Obsługa klienta
angielski
Data aktualizacji: 2018-08-21
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Referent ds. windykacji telefonicznej
Referent ds. windykacji telefonicznej

Miejsce pracy: Łódź, łódzkie
AFE/129/2018


Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy? :)

  • work life balance – pracujemy w wymiarze 0,75 etatu:
    • wyobraź sobie, że kończysz pracę o 14:00 i całe popołudnie jeszcze przed Tobą… J
    • a raz na jakiś czas możesz pozałatwiać od rana wszystkie sprawy urzędowe, bez konieczności brania urlopu, bo pracujesz na drugą zmianę…
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę na zastępstwo z możliwością jej przedłużenia;
  • świetne możliwości rozwoju zawodowego, w tym:
    • atrakcyjny onboarding, który pozwoli Ci poznać codzienność różnych jednostek w mBanku,
    • profesjonalne i przyjemne w formie szkolenie wstępne przygotowujące Cię do pracy z nami,
    • atrakcyjne szkolenia rozwijające umiejętności negocjacyjne i nie tylko,
    • możliwość wzięcia udziału w działaniach rozwojowych takich jak Action Learning (praca w grupie) czy Mentoring (praca indywidualna z trenerem),
    • możliwość wzięcia udziału w programie praktyk wewnętrznych mBanku (oddelegowanie do wymarzonej jednostki mBanku na jakiś czas, z możliwością pozostania w niej).
  • atrakcyjny pakiet socjalny, w tym:
    • kartę MultiSport,
    • opiekę medyczną w grupie LUXMED,
    • atrakcyjne ubezpieczenia pracownicze w firmie AXA,
    • dofinansowanie do okularów,
    • dla pasjonatów literatury dostęp do aplikacji Legimi,
    • dostęp do szerokiej gamy kursów na platformie Linkedin Learning,
    • możliwość przynależności do Klubu mBanku, gdzie w grupie znajomych o podobnych zainteresowaniach możesz realizować swoje pasje,
    • możliwość skorzystania ze strefy MyBenefit, gdzie możesz wybrać dla siebie i Twoich bliskich wiele ciekawych możliwości spędzenia wolnego czasu.

Jakie czekają na Ciebie wyzwania?

  • prowadzenie negocjacji telefonicznych z klientami;
  • analizowanie informacji o klientach zalegających z wpłatą, a w szczególności:
    • ustalanie warunków i monitorowanie terminowości spłat zaległych płatności,
    • wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności,
    • motywowanie klientów do zapłaty;
  • realizowanie targetów w zakresie wyznaczonych wskaźników windykacyjnych;
  • wsparcie rozwoju procesów i aplikacji;
  • udział w projektach rozwijających Wydział Windykacji Polubownej mBanku;
  • odkrycie własnego stylu negocjacyjnego, bazującego na Twoim potencjale i indywidualnych predyspozycjach – rób to co lubisz, a będziesz w tym najlepszy.

Czego potrzebujesz, aby zacząć?

  • mile widziane wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, bankowym, prawniczym, psychologicznym,
  • mile widziane doświadczenie zawodowe w windykacji/call center,
  • dobra znajomość Pakietu MS Office (w szczególności Outlook, Excel, Word),
  • mile widziana znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność współpracy w grupie oraz pracy pod presją czasu,
  • umiejętność analitycznego myślenia, otwartość oraz komunikatywność,
  • umiejętność organizacji własnej pracy.

Wysyłając niniejszą ofertę pracy wyrażam zgodę na przetwarzanie zawartych w niej moich danych osobowych, przez mBank SA z siedzibą w Warszawie, przy ul Senatorskiej 18, jak również przez spółki wchodzące w skład Grupy mBanku SA, w związku z aplikowaniem na ww. stanowisko, jak również dla przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zostałem poinformowany o: 1/ przysługujących mi prawach m.in. dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie dotyczących mnie danych; 2/ miejscu publikowania aktualnego wykazu spółek wchodzących w skład Grupy mBanku S.A. tzn. na stronie internetowej www.mbank.pl

Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski