Goldman Recruitment jest firmą doradztwa personalnego wyspecjalizowaną w metodologii executive search oraz w wyszukiwaniu i selekcji kandydatów na stanowiska specjalistyczne, menedżerskie i dyrektorskie w obszarze finansów, produkcji, sprzedaży, marketingu oraz IT. Nasza agencja dynamicznie się rozwija dlatego szukamy osób do naszego biura w Krakowie, które z łatwością nawiązują relacje i chcą rozwijać się w dziale rekrutacji.
Opis stanowiska:
- realizowanie projektów rekrutacyjnych end to end dla najbardziej rozpoznawalnych klientów na rynku, w sektorze BPO/SSC na terenie całej Polski,
- utrzymywanie i budowanie długoterminowych relacji z klientami Goldman Recruitment w aspekcie realizowanych projektów,
- poszukiwanie nieszablonowych sposobów dotarcia do kandydatów,
- przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami na specjalistyczne stanowiska w obszarze finansów, bankowości i obsługi klienta,
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów dla firmy,
- możliwość rozwoju na ścieżce liderskiej lub eksperckiej.
Wymagania:
- chęć intensywnego rozwoju i zdobywania doświadczenia w obszarze pozyskiwania i rekrutowania kandydatów,
- znajomość języka angielskiego (min. B2),
- możliwość pracy 40h tygodniowo,
- łatwość w nawiązywaniu relacji,
- wykształcenie wyższe lub status studenta,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- samodzielność w działaniu,
- umiejętność pracy w zespole.
Oferta obejmuje:
- możliwość awansu co kwartał, nawet o 2 stopnie,
- wynagrodzenie podstawowe oraz wysokie premie kwartalne,
- konkursy zespołowe z atrakcyjnymi nagrodami,
- integracje zespołowe,
- wyjazdy zagraniczne co pół roku dla najlepszych konsultantów, do tej pory były to Nowy Jork, Dubaj, Barcelona oraz Teneryfa,
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport),
- świeże owoce oraz pyszną kawę i herbatę bez limitu.