Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
PwC
Data aktualizacji: 2018-10-16
Asystentka Administracyjna
Nr ref. 16108WD
Warszawa, mazowieckie
Konsulting, Administracja
Data aktualizacji: 2018-10-16

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

PwC to sieć ponad 180.000 tysięcy pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii.

Inspirujemy, dzielimy się wiedzą i budujemy relacje. Wspieramy pracowników w ciągłym rozwoju i nauce, aby mogli kształtować otaczającą nas rzeczywistość biznesową. Nasza przewaga tkwi w tym, co ludzkie. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.

PwC to jedna z najsilniejszych światowych marek, kierująca się w swojej działalności trzema głównymi wartościami: jakością i doskonałością, pracą zespołową oraz przywództwem. Świadczy usługi z zakresu audytu, a także doradztwa biznesowego, podatkowego i prawnego. Jest obecna w 158 krajach zatrudniając ponad 195 tysięcy pracowników. PwC w Polsce ma biura w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Rzeszowie, Poznaniu, Gdańsku i Łodzi.

 

Do naszego biura w Warszawie, poszukujemy osoby, na cały etat, zainteresowanej pracą na stanowisku wspierającym, wymagającym bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności i inicjatywy.
Jeżeli lubisz pracować z ludźmi, dobrze odnajdujesz się w realizacji różnorodnych zadań, zapraszamy Cię do aplikacji na stanowisko:


 

Asystentka Administracyjna

Rola

Zakres obowiązków na tym stanowisku obejmuje między innymi:

  • zarządzanie kalendarzem, organizację spotkań wyższej kadry menedżerskiej,
  • organizację podróży służbowych,
  • wypełnianie rejestrów czasu pracy,
  • przygotowywanie rozliczeń wydatków służbowych, faktur dla klientów,
  • przygotowanie zestawień finansowych,
  • przygotowywanie i edycję dokumentów,
  • inne bieżące sprawy administracyjne.

Profil kandydata

  • ponad 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku asystenckim
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność priorytetyzowania zadań,
  • umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji
  • dobra znajomość języka angielskiego oraz obsługi pakietu MsOffice
  • umiejętność zarządzania przepływem informacji w zespole,
  • nienaganna kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji i taktu,
  • proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań: otwartość, samodzielność, inicjatywa.
  • umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku.

Oferta:

  • atrakcyjna lokalizacja z dogodnym dojazdem do biura,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • prywatna opieka medyczna dla Pracownika i członków najbliższej rodziny oraz kwartalne punkty do wykorzystania, m.in. na kartę sportową, bilety do kina czy voucher do restauracji, itp.
  • dostęp do wewnątrzfirmowego programu szkoleń,
  • telefon służbowy z dużym pakietem danych,
  • sekcje sportowe np. piłka nożna, koszykówka, ale także gry planszowe
  • lekarz pierwszego kontaktu dostępny w biurze
  • świeże owoce każdego dnia i dostęp do firmowej kantyny
  • program wolontariatu pracowniczego z godzinami wolnymi na jego realizację.