Zadania:
- Analiza danych z obszaru CRM (m.in. budowa wiedzy o Kliencie, rozpoznanie preferencji zakupowych i formy kontaktu Klienta z Bankiem, analiza wpływu działań marketingowych i sprzedażowych na cykl życia Klienta).
- Opracowywanie wniosków i rekomendacji w oparciu o przygotowane analizy.
- Budowa i utrzymanie modeli statystycznych wspierających działania CRM (m.in. response rate, churn, missell).
- Projektowanie, automatyzacja i rozwój raportów z obszaru CRM i sprzedaży produktów Banku.
- Rozwój technik i narzędzi analitycznego CRM
Od Kandydatów oczekujemy:
- Wyższego wykształcenia (preferowane matematyczne, informatyczne, finansowe).
- Zaawansowanej praktycznej znajomości języka SQL.
- Praktycznej znajomości pakietu MS Office, w szczególności MS Excel z VBA.
- Praktycznej znajomości technik analizy danych i modelowania statystycznego.
- Doświadczenia w pracy na narzędziach statystycznych (preferowany R lub SPSS).
- Mile widziana znajomość narzędzi BI.
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z Big Data i znajomość algorytmów AI.
- Zdolności analitycznego myślenia, drążenia danych w celu rozpoznania i wyjaśnienia analizowanych procesów i zjawisk, czytelnego przedstawiania wyników analizy.
- Znajomości języka angielskiego.
Oferujemy:
Zatrudnienie na umowie o pracę. Zdobywanie nowych doświadczeń i rozwój zawodowy w międzynarodowej grupie finansowej, dużą samodzielność działania, wynagrodzenie adekwatne do uzyskiwanych wyników.