Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
EY (dawniej Ernst & Young)
Data aktualizacji: 2018-10-09
Warszawa, mazowieckie
Konsulting, Obsługa klienta
Data aktualizacji: 2018-10-09
EY (dawniej Ernst & Young)
Customer Experience Specialist
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Customer Experience Specialist

Żyjemy w czasach innowacji, gdy technologie cyfrowe zmieniają każdy aspekt naszego działania. Otwierają nowe możliwości, oddziałując na każdą jednostkę, organizację, firmę czy urząd.

Wierzymy, że nasi klienci potrzebują doradców zdolnych spojrzeć z szerszej perspektywy, aby w świecie równie ciekawym, co nieprzewidywalnym i niepewnym, znaleźć realne możliwości działania. Szukamy rozwiązań, odpowiadając na pytania o rozwój i transformację biznesu w świecie, w którym zmieniają się oczekiwania klientów, model działania i technologia.

Więcej informacji: https://www.ey.com/pl/pl/services/advisory/advisory---digital

Za co będziesz odpowiedzialny?

  • Analiza potrzeb klienta z wykorzystaniem różnych metod (desk research, wywiady, badania ankietowe, grupy focusowe), w szerokim ujęciu całości doświadczeń w kontakcie z produktem/usługą/firmą
  • Opracowywanie obecnych i docelowych map customer journey
  • Projektowanie doświadczeń klienta i przełożenie ich na koncepcje innowacyjnych, łatwych w odbiorze produktów i usług
  • Identyfikację potrzeb i wymagań podczas warsztatów Design Thinking z udziałem zespołów klienta lub EY.
  • Opracowanie koncepcji, szkiców, user flow, makiet i prototypów usług
  • Udział w badaniach użytkowników i tworzenie rekomendacji
  • Monitorowanie trendów rynkowych

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Min. 2 lata doświadczenia w analizie i projektowaniu w obszarze Customer Experience,
  • Znajomość metod badań zachowania klientów (customer research & experience design),
  • Zdolności analitycznych, umiejętność definiowania celów i ich realizacja w projektach digital,
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i języka polskiego,
  • Umiejętności pracy w zespole z wykorzystaniem metodyk Agile
  • łatwości nawiązywania kontaktów,
  • Dobrej organizacji pracy i zaangażowania,
  • Znajomości narzędzi oraz metodyk projektowania UX będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

Kwalifikacje oraz certyfikaty
Różnorodne doświadczenie w różnorodnych zespołach
Indywidulna mapa szkoleń
Elastyczny czas i miejsce pracy
Własny Career Consuelor
Program EY Care&Wellness
Owoce w biurze
Biuro z ładnym widokiem i w prestiżowej lokalizacji
O EY Polska

Jesteśmy globalną firmą doradczą - pomagamy przedsiębiorcom, organizacjom i społecznościom najlepiej wykorzystać swój potencjał.
Realizujemy projekty w zakresie: Audytu, Doradztwa Podatkowego, Transakcyjnego i Biznesowego (w tym IT). Zatrudniamy ponad 240 000 wyjątkowych ludzi w ponad 150 krajach na świecie.
W Polsce jest nas ponad 2800, a pracujemy w: Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu. Codziennie tworzymy razem niesamowite rzeczy.
Mamy ludzi, ścieżkę rozwoju i szkolenia, dzięki którym również Ty poradzisz sobie z najbardziej prestiżowymi projektami.

EY jest pracodawcą równych szans, doceniamy różnorodność w zakresie wiedzy i doświadczenia naszych pracowników. EY zapewnia wszystkim kandydatom jednakowe szanse w procesie rekrutacji, niezależnie od płci, wieku, rasy, wyznania, orientacji seksualnej, pochodzenia, niepełnosprawności lub jakiejkolwiek innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.