Naszym klientem jest międzynarodowa firma z branży Retail - producent oraz dystrybutor produktów marki premium
Oferujemy
- Praca w międzynarodowym środowisku w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Polskim
- Odpowiedzialność i samodzielność działania
- Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę, bogaty pakiet benefitów)
- Możliwość rozwijania marki premium w branży Retail
- Przyjazna atmosfera pracy
Opis stanowiska
- Współtworzenie i implementacja strategii komunikacji marketingowej w podległym regionie (Europa środkowa i wschodnia)
- Przygotowanie i wdrożenie zintegrowanego planu komunikacji na każdy z rynków
- Odpowiedzialność przede wszystkim za komunikację marketingową, planowanie mediów na podległych rynkach oraz ścisłą i bezpośrednią współpracę z domami mediowymi oraz agencjami etc
- Bezpośrednia współpraca ze sklepami oraz galeriami handlowymi w ramach zarządzania marketingiem w punktach sprzedaży
- Zarządzanie budżetem marketingowym
- Zarządzanie podległym zespołem (3 osoby)
- Analiza i monitorowanie rynku
- Ścisła współpraca z innymi teamu w ramach działu marketingu
Profil kandydata
- Minimum 3 letnie doświadczenie w marketingu na podobnym stanowisku w branży Retail
- Sukcesy w zarządzaniu zespołem
- Umiejętność analizy kosztów i efektywności prowadzonych działań
- Samodzielność w działaniu
- Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów
- Umiejętność poszukiwania niestandardowych i kreatywnych rozwiązań
- Doświadczenie w pracy na rynkach zagranicznych będzie dodatkowym atutem
- Biegła znajomość języka angielskiego- warunek konieczny