Naszym klientem jest globalna firma produkcyjna, która jest liderem w swojej branży. Oferuje innowacyjne rozwiązania dla klientów w ponad 100 krajach świata - nie tylko dla przemysłu i infrastruktury, ale również dla klienta indywidualnego.
Oferujemy
- Szansa dla osoby nastawionej na rozwój w zakresie kontrolingu
- Prywatna opieka medyczna
- Rozbudowany fundusz socjalny
- Premie
Opis stanowiska
- Wspieranie sprawozdawczości finansowej poprzez przygotowywanie i sprawdzanie wymaganych danych.
- Obliczanie kosztów produktu w celu wsparcia procesu sprzedaży
- Analiza ad-hoc dotycząca wydatków kapitałowych lub innych projektów
- Nadzór i okresowa weryfikacja danych wejściowych innych działów (produkcja, sprzedaż, logistyka)
- Przygotowywanie raportów kosztów, w porównaniu do budżetu i zeszłego roku.
- Aktywny udział w inicjatywach optymalizacyjnych (zespoły interdyscyplinarne).
- Raporty dotyczące rentowności dla klienta, grupy produktów lub kanałów dystrybucji.
- Aktywne wskazywanie trendów zmian kosztów i rentowności produktów / klientów
- Zarządzanie najważniejszymi aspektami kalkulacji kosztów różnych działów produkcyjnych
- Współpraca z innymi regionalnymi departamentami w celu wdrożenia nowych wspólnych zasad i modeli cenowych
- Administracja i konfiguracja ważnych danych produktów w systemie SAP.
Profil kandydata
- Minimum 2-3 lata doświadczenia w zakresie kontrollingu/analizy finansowej/audytu
- Wykształcenie wyższe - Rachunkowość, Finanse, Ekonomia
- Znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość MS Excel
- Umiejętność pracy indywidualnej