Naszym klientem jest rozpoznawalna firma z obszaru retail działająca w sektorze e-commerce. Organizacja z sukcesem operuje w wielu krajach Europy, umacniając pozycję lidera w swojej kategorii. Klienci uwielbiają unikatową i bogatą ofertę produktową, którą brand prezentuje w formie kampanii tematycznych.
Oferujemy
Ciekawe, ambitne zadania, które wywierają realny wpływ na biznes Duża samodzielność w realizowaniu zadań Konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny
Opis stanowiska
Analiza biznesowa potencjału kampanii prowadzonych na stronie firmy Optymalizacja cen produktów Wybór produktów, które będą następnie prezentowane w kampaniach na stronie Opracowanie sposobu prezentacji produktów na stronie Stała współpraca z zespołem kupców, IT, grafikami i edytorami Kontakt z dostawcami
Profil kandydata
Wykształcenie wyższe Znakomite umiejętności analizy danych Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego (branże: retail, FMCG, e-commerce fashion) Zainteresowanie trendami i lifestyle Zrozumienie procesów, bardzo dobra organizacja pracy Umiejętność pracy pod presją czasu w dynamicznym środowisku biznesowym Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (język codziennej komunikacji)