Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Michael Page
Data aktualizacji: 2018-10-22
Cała Polska
BPO/SSC, Sprzedaż
Data aktualizacji: 2018-10-22

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Manager ds. sprzedaży internetowej (e-commerce) (m/f)
29864_MP_PL
Dla naszego klienta, dużej firmy produkcyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy kandydata na stanowisko Kierownik ds. sprzedaży internetowej (e-commerce)
What's on Offer
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Przyjemna atmosfera pracy
Job Description
  • wdrażanie i koordynowanie wykorzystania narzędzi sprzedaży (e-commerce) w zakresie obsługi dedykowanych platform sprzedażowych, [allegro, amazon.de, marlin.pl],
  • monitorowanie konkurencji w sieci oraz monitorowanie rynku, proponowanie nowych inicjatyw/rozwiązań dla dedykowanych serwisów e-commerce,
  • koordynacja tworzenia, monitorowania oraz aktualizacja materiałów marketingowych wykorzystywanych do sprawnego prowadzenia procesu sprzedaży w kanale e-commerce,
  • współpraca z klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi dostawcami w zakresie bieżącej integracji serwisów,
  • współpraca międzyoddziałowa: magazyn, dział marketingu, rozliczenia/księgowość,
  • wsparcie w obsłudze telefonicznej oraz e-mail klientów anglojęzycznych (przyjmowanie oraz nadzór realizacji zamówień),
  • analizowanie zgłoszeń od klientów i rozwiązywanie problemów,
  • prowadzenie projektów związanych z obszarem e-commerce,
  • zapewnienie właściwej komunikacji [standardów] w obrębie całego działu E-commerce, również w zakresie współpracy z zewnętrznymi sklepami internetowymi należącymi do Kontrahentów rynku e-commerce jak i szeroko rozumianego rynku wielkopowierzchniowego,
  • planowanie i aktualizacja ofert promocyjnych w obszarze e-commerce.
The Successful Applicant
  • wysoka samodzielność i staranność w działaniu,
  • zainteresowania i znajomość technik marketingowych,
  • znajomość programów graficznych,
  • doświadczenie w branży e-commerce,
  • biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie),
  • udokumentowane wdrożenia i koordynowanie działań w branży e-commerce,
  • znajomość podstawowych języków programowania i obsługi programów komputerowych - pakietów biurowych i graficznych oraz narzędzi niezbędnych w obszarze e-commerce,
  • doświadczenie w administrowaniu sklepów internetowych oraz platform sprzedażowych,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w działaniach marketingowych towarzyszących promowaniu narzędzi sprzedaży,
  • terminowa realizacja zadań i osiąganie założonych celów,
  • kreatywność i zdecydowanie w działaniu,
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
  • wyższe wykształcenie
Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.

DLACZEGO MICHAEL PAGE?

Kandydat w centrum uwagi

Doradztwo i pełne wsparcie

Najlepsze oferty pracy od
sprawdzonych pracodawców

Poziom stanowiska
Kierownik
Poziom stanowiska
Kierownik
Poziom stanowiska
Kierownik