Dla naszego klienta, dużej firmy produkcyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy kandydata na stanowisko Kierownik ds. sprzedaży internetowej (e-commerce)
What's on Offer
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Przyjemna atmosfera pracy
Job Description
- wdrażanie i koordynowanie wykorzystania narzędzi sprzedaży (e-commerce) w zakresie obsługi dedykowanych platform sprzedażowych, [allegro, amazon.de, marlin.pl],
- monitorowanie konkurencji w sieci oraz monitorowanie rynku, proponowanie nowych inicjatyw/rozwiązań dla dedykowanych serwisów e-commerce,
- koordynacja tworzenia, monitorowania oraz aktualizacja materiałów marketingowych wykorzystywanych do sprawnego prowadzenia procesu sprzedaży w kanale e-commerce,
- współpraca z klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi dostawcami w zakresie bieżącej integracji serwisów,
- współpraca międzyoddziałowa: magazyn, dział marketingu, rozliczenia/księgowość,
- wsparcie w obsłudze telefonicznej oraz e-mail klientów anglojęzycznych (przyjmowanie oraz nadzór realizacji zamówień),
- analizowanie zgłoszeń od klientów i rozwiązywanie problemów,
- prowadzenie projektów związanych z obszarem e-commerce,
- zapewnienie właściwej komunikacji [standardów] w obrębie całego działu E-commerce, również w zakresie współpracy z zewnętrznymi sklepami internetowymi należącymi do Kontrahentów rynku e-commerce jak i szeroko rozumianego rynku wielkopowierzchniowego,
- planowanie i aktualizacja ofert promocyjnych w obszarze e-commerce.
The Successful Applicant
- wysoka samodzielność i staranność w działaniu,
- zainteresowania i znajomość technik marketingowych,
- znajomość programów graficznych,
- doświadczenie w branży e-commerce,
- biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie),
- udokumentowane wdrożenia i koordynowanie działań w branży e-commerce,
- znajomość podstawowych języków programowania i obsługi programów komputerowych - pakietów biurowych i graficznych oraz narzędzi niezbędnych w obszarze e-commerce,
- doświadczenie w administrowaniu sklepów internetowych oraz platform sprzedażowych,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w działaniach marketingowych towarzyszących promowaniu narzędzi sprzedaży,
- terminowa realizacja zadań i osiąganie założonych celów,
- kreatywność i zdecydowanie w działaniu,
- wysoka kultura osobista, komunikatywność,
- wyższe wykształcenie