Naszym klientem jest międzynarodowa firma, działająca na rynku telekomunikacyjnym.
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów
- Elastyczne godziny pracy
- Szkolenia podnoszące kwalifikacje
- Stabilną i satysfakcjonującą pracę w ciekawej branży
Opis stanowiska
- Koordynacja procesów kadrowo-płacowych
- Odpowiedzialność za proces zatrudniania, zmian warunków oraz zwalniania
- Zbieranie danych na potrzeby naliczania list płac
- Ewidencja czasu pracy
- Administracja benefitami ( zgłaszanie pracowników, negocjowanie warunków)
- Prowadzenie cyklicznych przeglądów wynagrodzeń
- Tworzenie, weryfikacja i aktualizacja regulaminów oraz procedur HR
- Bieżące doradztwo dla kadry zarządzającej w zakresie decyzji personalnych
Profil kandydata
- Co najmniej 4 lata doświadczenia pracy na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy
- Praktyczna znajomość procesu naliczania płac
- Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
- Umiejętność analitycznego myślenia i prezentowania raportów