Specjalista ds. technologicznego wsparcia procesów reklamacyjnych
miejsce pracy: Łódź, nr referencyjny: AFE/142z/2018
W ramach tej roli dajemy możliwość:
- Testowania aplikacji w zakresie rejestracji i rozpatrywania reklamacji
- Monitoringu rozwiązań rynkowych i oczekiwań Klientów w obszarze obsługi reklamacji kartowych i systemu BLIK w tym regulacji międzynarodowych organizacji płatniczych
- Tworzenia raportów i narzędzi raportowych z użyciem EXCEL, ACCESS, SQL i VBA
- Kodowania pism z wykorzystaniem XSLT/XML/XPATH
Jeśli masz to coś czyli:
- Wykształcenie preferowane wyższe techniczne, informatyczne lub w trakcie studiów min. 2 rok,
- Praktyczną znajomość EXCEL, ACCESS,
- Komunikatywną znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Potrafisz skutecznie rozwiązywać problemy,
- Jesteś otwarty na nowe wyzwania
- Jesteś gotowy na możliwość pracy w dni wolne (udział w testach/wdrożeniach)
Mile widziane
- podstawy SQL/VBA I XML