Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
mBank S.A.
Data aktualizacji: 2018-09-27
Łódź, łódzkie
Bankowość
Data aktualizacji: 2018-09-27
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Od nas dostaniesz:

Kartę< br/>sportową Dostęp do wewnętrznego rynku pracy Elastyczny czas pracy
Prywatną opiekę medyczną Dostęp do kursów LinkedIn Learning Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy

Zobacz, jak się u nas pracuje!

Chcesz więcej?

mBank ostrzega:
Praca z nami grozi przyjemnością codziennych zadań!
Specjalista ds. technologicznego wsparcia procesów reklamacyjnych
miejsce pracy: Łódź, nr referencyjny: AFE/142z/2018

W ramach tej roli dajemy możliwość:

  • Testowania aplikacji w zakresie rejestracji i rozpatrywania reklamacji
  • Monitoringu rozwiązań rynkowych i oczekiwań Klientów w obszarze obsługi reklamacji kartowych i systemu BLIK w tym regulacji międzynarodowych organizacji płatniczych
  • Tworzenia raportów i narzędzi raportowych z użyciem EXCEL, ACCESS, SQL i VBA
  • Kodowania pism z wykorzystaniem XSLT/XML/XPATH

Jeśli masz to coś czyli:

  • Wykształcenie preferowane wyższe techniczne, informatyczne lub w trakcie studiów min. 2 rok,  
  • Praktyczną znajomość EXCEL, ACCESS,
  • Komunikatywną znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Potrafisz skutecznie rozwiązywać problemy,
  • Jesteś otwarty na nowe wyzwania
  • Jesteś gotowy na możliwość pracy w dni wolne (udział w testach/wdrożeniach)

 

Mile widziane

  • podstawy SQL/VBA I XML

 

 
Poziom stanowiska
Specjalista