Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2018-11-23
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Sprzedaż
Data aktualizacji: 2018-11-23
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej z obszaru kompleksowego zarządzania flotą pojazdów, należącej do międzynarodowej grupy, poszukujemy Kandydatów na stanowisko  


Zastępca Dyrektora ds. Wsparcia i Obsługi Sprzedaży
Zastępca Dyrektora ds. Wsparcia i Obsługi Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 180861/4591

Opis stanowiska:
  • zarządzanie podległymi zespołami zespołem w celu zapewnienia rozwoju i ciągłości operacyjnej w obszarze Obsługi oraz Wsparcia Sprzedaży poprzez nadzór, rozwój narzędzi, optymalizację procesów i monitoring rentowności kontraktów oraz współpraca w obszarze cross-sellingu i kanałami zewnętrznymi,
  • odpowiedzialność za zapewnienie wysokiej jakości obsługi sprzedażowej i posprzedażowej Klienta,
  • odpowiedzialność za zapewnienie optymalnego poziomu funkcjonowania procesów poprzez udział w tworzeniu, aktualizacji i optymalizacji procedur wewnętrznych, rozwiązań i narzędzi oraz analizę rynku pod kątem nowych możliwości rozwiązań technologicznych,
  • planowanie, realizacja i kontrola budżetu operacyjnego podległego obszaru,
  • bieżące wsparcie sprzedaży (np. poprzez podejmowanie decyzji biznesowych, opiniowanie i rekomendowanie rozwiązań biznesowych),
  • uczestnictwo w strategicznych projektach firmy z obszaru sprzedaży i obsługi Klienta,
  • zarządzanie podległym zespołem, w tym udzielanie pracownikom merytorycznego wsparcia.
Wymagania:
  • min. 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (preferowane obszary: leasing i car fleet management),
  • doświadczenie w zakresie zarządzania obsługą klienta i sprzedażą,
  • doświadczenie w pracy projektowej dot. optymalizacji procesów oraz wzrostu efektywności sprzedaży,
  • wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomia, zarządzanie),
  • umiejętności podejmowania decyzji oraz orientacja na realizację celów biznesowych,
  • strategiczna orientacja na biznes i jakość obsługi klienta,
  • innowacyjne myślenie,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Oferta obejmuje:
  • możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się Spółce,
  • możliwość zasadniczego wpływu na rozwój Spółki,
  • ambitne cele i wyzwania,
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet socjalny,
  • niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy,
  • profesjonalne środowisko pracy oraz możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowym środowisku Grupy.