Naszym Klientem jest polska firma farmaceutyczna, aktualnie będąca jednym z liderów w kategorii leków OTC (bez recepty). Osoba na stanowisku Category Managera OTC, będzie odpowiadała za zarządzanie zespołem oraz planowanie i wdrażanie strategii marketingowej dla określonej kategorii produktów bez recepty.
Oferujemy
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia oraz benefitów pozapłacowych
- Możliwości rozwoju w zarządzaniu zespołem
- Przyjazną atmosferę i dobrą organizację pracy
- Możliwość wpływu na strategiczne decyzje w organizacji w ramach zarządzanego obszaru
Opis stanowiska
- Zarządzanie wybraną kategorią/kategoriami produktów OTC,
- Planowanie i wdrażanie strategii oraz planów marketingowych dla powierzonych marek,
- Przygotowywanie projektów ATL i BTL,
- Aktywna współpraca m.in. z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, agencjami badawczymi,
- Planowanie, kontrola i efektywne wykorzystanie budżetu marketingowego,
- Kreowanie nowych produktów w oparciu o monitoring trendów rynkowych oraz potrzeb i zachowań potencjalnych klientów,
- Analiza sytuacji rynkowej produktów należących do firm konkurencyjnych (wraz z analizą sprzedaży i rentowności),
- Aktywna współpraca z Trade Marketingiem oraz Działem Sprzedaży,
- Działania związane z budowaniem marki i wizerunku firmy.
Profil kandydata
- minimum 2-letnie, udokumentowane doświadczenie w pracy na stanowisku Category Managera lub Senior Product Managera w farmacji,
- Minimum 5-letnie, udokumentowane doświadczenie w pracy w marketingu w farmacji w obszarze 4P, w tym ATL,
- Doświadczenie w zarządzaniu budżetem marketingowym,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, możliwość rozwoju zawodowego zawodowego
- Kandydat powinien udowodnić swój sukces zawodowy: powinien wykazać, iż zarządzał marką, która osiągnęła sukces (marka musi być znana przeciętnemu konsumentowi).