W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół.
Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych
instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość
Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych
instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość
Obecnie poszukujemy Kandydatów gotowych do podjęcia pracy w Warszawie na stanowisku:
Młodszy Konsultant w Zespole Wsparcia Klientów Korporacyjnych
Młodszy Konsultant w Zespole Wsparcia Klientów Korporacyjnych
Miejsce pracy: Warszawa, mazowieckie
Nr. Ref.: KwF/DBE-ZWK
Nr. Ref.: KwF/DBE-ZWK
Obowiązki:
- Bezpośrednia pomoc klientom korporacyjnym w zakresie korzystania z bankowości elektronicznej
- Helpdesk dla klientów korporacyjnych korzystających z bankowości elektronicznej
- Wsparcie klientów korporacyjnych w zakresie bezpiecznego korzystania z usług bankowości elektronicznej i produktów powiązanych
- Współpraca z zespołem rozwoju produktów bankowości elektronicznej
Wymagania:
- Komunikatywność
- Elastyczność
- Dobra znajomość środowiska MS Windows i pakietu MS Office
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne lub ekonomiczne)
- Doświadczenie w pracy w placówce bankowej lub na help desk’u będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Umowę o pracę na zastępstwo na okres ok. 1,5 roku
- Interesującą i odpowiedzialną pracę
- Pakiet socjalny i opiekę medyczną w prywatnej firmie
- Możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
Aplikuj
w ciągu 14 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.