Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
KPMG
Data aktualizacji: 2018-10-27
Warszawa, mazowieckie
IT, Konsulting, Obsługa klienta, Sprzedaż
angielski
Data aktualizacji: 2018-10-27
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Dlaczego warto pracować w KPMG?

Nasi pracownicy to ludzie, którzy mają odwagę spełniać swoje marzenia. KPMG wspiera te pasje i tworzy przyjazne środowisko do ich realizacji. Robimy wiele, aby utrzymać pozycję jednego z najbardziej atrakcyjnych pracodawców świata.

O KPMG:

KPMG to międzynarodowa sieć firm audytorsko-doradczych. Od 27 lat świadczymy w Polsce usługi z zakresu audytu, doradztwa podatkowego oraz szeroko pojętego doradztwa biznesowego dla polskich i międzynarodowych firm oraz instytucji ze wszystkich sektorów gospodarki. Kompleksowe usługi prawne świadczy stowarzyszona z KPMG Kancelaria prawnicza D.Dobkowski. Naszą przewagą jest wiedza ponad 189 000 pracowników w 152 krajach. W biurach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Gdańsku, Łodzi i we Wrocławiu zatrudniamy łącznie ponad 1800 osób.

Obecnie do naszego biura w Warszawie do zespołu Management Consulting poszukujemy osoby na stanowisko:


Starszy Konsultant w dziale Management Consulting


Profil specjalizacji doradczej: Sprzedaż, Marketing, Obsługa klienta / rozwiązania IT
 

Zatrudniona osoba dołączy do zespołu Management Consulting, który zajmuje się doradztwem w obszarze rozwoju strategii biznesowej, zarządzania przedsiębiorstwami i transformacji cyfrowej . Konsultanci działu zajmują się również projektowaniem oraz wdrażaniem programów poprawy efektywności procesów biznesowych i redukcji kosztów przedsiębiorstw z wykorzystaniem narzędzi i systemów IT


Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • współudział w realizacji projektów doradczych z obszaru specjalizacji zespołu,
  • wsparcie w opracowywaniu nowych produktów i usług,
  • analizę i projektowanie obszarów reorganizacji i usprawnień przedsiębiorstw,
  • analizę dotyczącą wykorzystania technologii informatycznych wspierających realizację procesów biznesowych,
  • pomoc w przygotowaniu ofert i prezentacji usług doradczych oraz innych materiałów dla klientów,
  • rozwój kompetencji technicznych w obszarze specjalizacji.

Od kandydatów oczekujemy:

  • 2 - 4 lat doświadczenia zawodowego w obszarze sprzedaży, marketingu i obsługi klienta w przedsiębiorstwach działających na rynku klienta masowego lub w firmach doradczych świadczących usługi dla tych przedsiębiorstw,
  • doświadczenia w obszarze analiz IT, w szczególności dotyczących analiz wymagań biznesowych, procesowych i architektonicznych dla rozwiązań IT wspierających realizację procesów biznesowych,
  • bardzo dobrej znajomości zagadnień związanych z wykorzystaniem technologii informatycznych wspierających realizację procesów w obszarze CRM, w tym trendów na rynku w Polsce i na świecie,
  • aspektów wykorzystania nowych technologii i mediów społecznościowych w obszarach sprzedaży, marketingu i obsługi klienta,
  • wykształcenia wyższego - preferowane w zakresie informatyki, telekomunikacji, nowych technologii,
  • umiejętności analizy i syntezy zarówno danych liczbowych, jak również wymagań i relacji biznesowych,
  • motywacji i chęci dalszego rozwoju w roli doradcy biznesowego,
  • wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych (w szczególności umiejętności skutecznej komunikacji i efektywnej pracy w zespole),
  • biegłej znajomości języka angielskiego.
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie aplikacji korzystając z opcji "APLIKUJ"

KPMG Sp. z o.o., Dział Human Resources, ul. Inflancka 4A, 00-189 Warszawa

© 2018 KPMG Sp. z o.o. jest polską spółką z ograniczoną odpowiedzialnością i członkiem sieci KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Cooperative („KPMG International”), podmiotem prawa szwajcarskiego. Wszelkie prawa zastrzeżone.