W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne
spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół.
Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych
instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość.
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Warszawie na stanowisku:
Nr. Ref.: KwF/DKA/ZRE
Główne zadania:
- Samodzielne przeprowadzanie procesu rekrutacji pracowników do obszaru sprzedaży w tym call center, telemarketing
- Budowanie bazy danych kandydatów, rekrutacja i selekcja, informowanie o warunkach zatrudnienia
- Dobór najbardziej efektywnych metod rekrutacji w kontekście realizacji procesów rekrutacyjnych dla obszaru sprzedaży bezpośredniej, call center, telemarketing – w tym direct i executive search
- Współtworzenie wizerunku Banku Millennium, jako atrakcyjnego pracodawcy
- Przygotowywanie materiałów informacyjno – promocyjnych w ramach działań employer branding
- Reprezentowanie Banku na targach pracy, konferencjach, itp.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (najchętniej kierunkowe: ZZL, psychologia, zarządzanie)
- Min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku samodzielnego rekrutera w obszarze sprzedaży, call center/telemarketingu lub w agencji doradztwa personalnego
- Bardzo dobra znajomość branży
- Doświadczenie w zakresie aktywnego poszukiwania i analizowania nowych źródeł pozyskiwania kandydatów
- Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji z ludźmi
- Orientacja na sukces i pozytywne myślenie
- Umiejętność pracy w zespole
- Dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w młodym, dynamicznym, zespole zorientowanym na sukces
- Perspektywy rozwoju zawodowego w ramach międzynarodowej instytucji finansowej
- Atrakcyjny pakiet socjalny
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.