Specjalista ds. obsługi klienta bankowości prywatnej zajmuje się procesem obsługi klienta od inicjacji kontaktu przez obsługę posprzedażową. Wraz z doradcami bankowości prywatnej stanowi zespół zajmujący się klientem na każdym etapie procesu sprzedaży. Zadania na tym stanowisku wymagają odpowiedzialności i staranności. Praca na tym stanowisku umożliwi Ci rozwój kompetencji w najlepszej sieci Private Bankingu w Polsce.
Zakres obowiązków:
- udzielanie informacji dotyczących usług oferowanych przez Centrum Bankowości Prywatnej mBanku,
- przyjmowanie dyspozycji klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- współpraca z zespołem Doradców Bankowości Prywatnej w aspekcie obsługi klientów m.in.: zarządzanie dokumentacją bankową, przygotowywanie ofert i prezentacji produktowych, uaktualnianie materiałów informacyjnych oraz działań administracyjno – biurowych z obsługą urządzeń biurowych,
Wymagania:
- wykształcenie wyższe: finanse, bankowość, ekonomia,
- min. 6 mc doświadczenie na podobnym stanowisku w obsłudze klienta zamożnego, w bankowości lub 12 miesięcy w obszarze administracyjnym,
- wiedza w zakresie bankowości, finansów i rynków kapitałowych na poziomie adekwatnym do wykonywanych zadań,
- praktyczna znajomość MS Office,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- wysoka kultura osobista i uczciwość,
- dobra organizacja pracy, komunikatywność, samodzielność, otwartość na zdobywanie nowej wiedzy i naukę nowych umiejętności,
- umiejętność współpracy i realizacji celów zespołowych,