Zadania:
- budowa modeli dochodowościowych dla wskazanych segmentów produktowych oraz segmentów rynkowych;
- budową modeli oceny nowych inicjatyw i partnerstw;
- przygotowywanie analiz strategicznych dotyczących Banku oraz rynku;
- monitorowaniem realizacji celów strategicznych oraz identyfikacja kluczowych ryzyk związanych z realizacją strategii;
- bliska współpraca z działami analitycznymi wewnątrz Banku;
- wsparciem procesu budowania strategii z zakresie: rynku i konkurencji, produktów, kanałów dystrybucji oraz trendów konsumenckich.
Od Kandydatów oczekujemy:
- wysokich zdolności analitycznych,
- bardzo dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office i umiejętności tworzenia analiz statystycznych,
- umiejętności samodzielnego diagnozowania i rozwiązywania problemów,
- wykształcenia wyższego (ekonomicznym, finanse lub pokrewnym),
- trzyletniego doświadczenia w pracy na stanowisku w obszarze analiz.
Mile widziana:
- znajomość narzędzi BI
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę na czas nieokreślony,
- interesującą pracę w jednej z największych międzynarodowych grup finansowych,
- możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w różnych obszarach,
- pakiet świadczeń socjalnych (pakiet medyczny, dofinansowanie karty multisport),
- warunki pracy sprzyjające rozwojowi osobistemu.