Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:
- obsługa spraw reklamacyjnych klientów, weryfikacja dokumentacji reklamacyjnej
- koordynowanie realizacji otrzymanych zgłoszeń reklamacyjnych i dbanie o terminową ich realizację
- nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentacji reklamacyjnej
- wydawanie opinii o współpracy, zaświadczeń, zgód na wniosek klienta,
- ścisła współpraca z pracownikami innych działów.
Od Kandydatów oczekujemy:
- min. wykształcenia średniego,
- otwartości i komunikatywności,
- umiejętności redagowania pism reklamacyjnych,
- samodzielności i zaangażowanie w realizowaniu codziennych obowiązków,
- dobrej obsługi pakietu MS Office,
- mile widziane będzie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze reklamacji lub obsługi klienta.
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę na zastępstwo (ok 12 m-cy),
- pracę od poniedziałku do piątku w godz.: 09:00-17:00,
- interesującą pracę w jednej z największych międzynarodowych grup finansowych,
- możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w różnych obszarach,
- pakiet świadczeń socjalnych (prywatną opiekę medyczną dla całej rodziny, multisport i inne),
- kwartalny system premiowania.