Obecnie w związku z rozwojem organizacji oraz utworzeniem digitalowego HUBu na rynki zagraniczne, poszukujemy eksperta z zakresu sprzedaży internetowej oraz marketingu, który swoją wiedzą i doświadczeniem będzie wspierał wszystkie kraje należące do Grupy. Jest to samodzielna rola z dużą możliwością realnego wpływu na działania i strategię firmy. Wymagany biegły język angielski oraz gotowość do częstych zagranicznych podróży służbowych.
Oferujemy
* Praca w jednej z najdynamiczniej rozwijających się w firm Fin-Tech w Europie Środkowo-Wschodniej * Realny wpływ na kształtowanie strategii działania firmy i wiele wyzwań zawodowych * Gotowość do licznych podróży służbowych * Atrakcyjne wynagrodzenie (zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B) * Przyjazna atmosfera w biurze ulokowanym blisko Centrum Warszawy * Dodatki do wynagrodzenia - opieka medyczna, Multisport, dofinansowanie do wakacji, prezenty na święta * Elastyczny czas pracy * Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze e-marketingu
Opis stanowiska
* Tworzenie strategii planowanie, wdrażanie i monitorowanie działań oraz kampanii marketingowych w obszarze digital dla nowych oraz obecnych Klientów (m.in. Google AdWords, Facebook Ads, afiliacja) * Zwiększanie ruchu na strony sprzedażowe * Prowadzenie, analiza i optymalizacja bieżących aktywności digitalowych * Śledzenie najnowszych trendów w sektorze digital * Rekomendowanie rozwiązań zwiększających skuteczność działań marketingowych * Współpraca z agencjami realizującymi kampanie marketingowe i monitorowanie ich wyników * Budowanie wizerunku marki w sieci * Poszukiwanie nowych partnerów i rozwiązań w ramach marketingu efektywnościowego * Współpraca przy tworzeniu komunikacji projektów oraz budowie nowych produktów * Współpraca z regionalnymi zespołami marketingu * Odpowiedzialność za procesy, narzędzia i działania wewnętrznego Programu Afiliacyjnego * Zarządzanie zespołem i talentami członków zespołu * Delegowanie i rozliczanie z powierzonych zadań * Raportowanie do CMO
Profil kandydata
* Wykształcenie wyższe * Minimum 4-letnie doświadczenie w obszarze marketingu internetowego: optymalizacja i ocena poszczególnych działań, wdrażanie nowych rozwiązań (dodatkowym atutem będzie doświadczenie międzynarodowe oraz doświadczenie w branży finansowej) * Bardzo dobra znajomość Google Analytics i mierników efektywności e-kampanii * Wiedza z zakresu trendów rynkowych w obszarze e-marketing i narzędzi wspierających optymalizację ruchu oraz kampanii * Doświadczenie we współpracy z agencjami i egzekucji założonych KPI * Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny * Umiejętność analitycznego myślenia * Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point) * Kreatywność i samodzielność w działaniach * Doświadczenie w kierowaniu małym zespołem specjalistów