Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2018-12-31
Dynamics Support Specialist
Nr ref. 180993/4714
Warszawa, mazowieckie
IT
angielski
Data aktualizacji: 2018-12-31
Goldman Recruitment
Dynamics Support Specialist
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta z branży nieruchomości szukamy analityka wsparcia, który dołączy do zespołu Dynamics Center of Excellence. Wybrany kandydat będzie odpowiedzialny za zarządzanie i rozwiązywanie zgłoszeń serwisowych związanych z Microsoft Dynamics. Będzie on częścią zespołu wsparcia drugiej i trzeciej linii.


Dynamics Support Specialist
Dynamics Support Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 180993/4714

Opis stanowiska:
  • monitorowanie i utrzymywanie kolejki pomocy Dynamics – wsparcie technicznie III linia,
  • prowadzenie badań w celu pełnego zrozumienia przypisanych problemów,
  • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, dostarczanie informacji aby edukować użytkowników,
  • zarządzanie zgłoszeniami i przekierowywanie do odpowiednich zespołów,
  • zapewnianie wysokiej jakości usługi i dopasowywanie odpowiedzi do SLA zespołu,
  • regularne przeglądanie dziennika wsparcia, aby śledzić wydajność, trendy, anomalie i możliwości poprawy,
  • identyfikacja zewnętrznych dostawców kodu/konfiguracji w celu rozwiązywania problemów,
  • dokonywanie poprawek w kodzie i przesyłanie do testowania/wdrożenia.
Wymagania:
  • wykształcenie informatyczne,
  • wiedza z obszaru dynamiki i technologii wspierających,
  • min rok doświadczenia w systemach biznesowych (moduły finansowe – dodatkowy atut),
  • znajomość problemów  z debugowaniem, konfiguracją i kodem specyficznym dla Dynamics AX,
  • bieżąca znajomość architektury technicznej Microsoft Dynamics AX,  
  • wiedza praktyczna na temat możliwości funkcjonalnych Microsoft Dynamics AX,
  • znajomość ServiceNow lub podobnego rozwiązania,
  • znajomość języka angielskiego - warunek konieczny, 
  • zrozumienie procesów ITIL i ich zastosowanie do wsparcia,
  • doświadczenie w pracy w zespołach Agile – dodatkowy atut. 
Oferta obejmuje:
  • pracę z międzynarodowym zespole,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pakiet benefitów,
  • możliwość rozwoju,
  • otwartą i przyjazną atmosferę pracy.