Dla naszego Klienta z branży nieruchomości szukamy analityka wsparcia, który dołączy do zespołu Dynamics Center of Excellence. Wybrany kandydat będzie odpowiedzialny za zarządzanie i rozwiązywanie zgłoszeń serwisowych związanych z Microsoft Dynamics. Będzie on częścią zespołu wsparcia drugiej i trzeciej linii.
Dynamics Support Specialist
Dynamics Support Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 180993/4714
Opis stanowiska:
- monitorowanie i utrzymywanie kolejki pomocy Dynamics – wsparcie technicznie III linia,
- prowadzenie badań w celu pełnego zrozumienia przypisanych problemów,
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, dostarczanie informacji aby edukować użytkowników,
- zarządzanie zgłoszeniami i przekierowywanie do odpowiednich zespołów,
- zapewnianie wysokiej jakości usługi i dopasowywanie odpowiedzi do SLA zespołu,
- regularne przeglądanie dziennika wsparcia, aby śledzić wydajność, trendy, anomalie i możliwości poprawy,
- identyfikacja zewnętrznych dostawców kodu/konfiguracji w celu rozwiązywania problemów,
- dokonywanie poprawek w kodzie i przesyłanie do testowania/wdrożenia.
Wymagania:
- wykształcenie informatyczne,
- wiedza z obszaru dynamiki i technologii wspierających,
- min rok doświadczenia w systemach biznesowych (moduły finansowe – dodatkowy atut),
- znajomość problemów z debugowaniem, konfiguracją i kodem specyficznym dla Dynamics AX,
- bieżąca znajomość architektury technicznej Microsoft Dynamics AX,
- wiedza praktyczna na temat możliwości funkcjonalnych Microsoft Dynamics AX,
- znajomość ServiceNow lub podobnego rozwiązania,
- znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
- zrozumienie procesów ITIL i ich zastosowanie do wsparcia,
- doświadczenie w pracy w zespołach Agile – dodatkowy atut.
Oferta obejmuje:
- pracę z międzynarodowym zespole,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pakiet benefitów,
- możliwość rozwoju,
- otwartą i przyjazną atmosferę pracy.