Naszym Klientem jest największa w Europie sieć sklepów w branży elektroniki użytkowej.
What's on Offer
- Stabilne zatrudnienie, poziom wynagrodzenia odpowiedni dla doświadczenia
- Dogodna lokalizacja firmy
- Międzynarodowa struktura z możliwością rozwoju wewnątrz
- Pakiet dodatkowych benefitów
Job Description
- Zarządzanie kalendarzem spotkań, wyznaczanie priorytetów
- Koordynacja oraz organizacja spotkań służbowych
- Organizacja podróży służbowych (krajowych oraz zagranicznych)
- Rozliczanie delegacji
- Tworzenie raportów i prezentacji biznesowych
- Koordynacja komunikacji wewnętrznej pomiędzy Główną Księgową, a pozostałymi jednostkami w spółkach
- Wsparcie w organizacja eventów wewnątrz firmy
The Successful Applicant
- Min. 1 rok doświadczenia w pracy na recepcji lub jako asystent w międzynarodowej firmie
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, samodyscyplina
- Inicjatywa i proaktywność w działaniu
- Wysokie zdolności komunikacyjne, umiejętność współpracy z różnymi działami w firmie
- Znajomość programów Word, Excel, Power Point w stopniu dobrym
- Doświadczenie i dojrzałość w pracy z danymi poufnymi, zachowywanie poufności informacji, powściągliwość w rozpowszechnianiu informacji