Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2018-12-18
Warszawa, mazowieckie
Bankowość
Data aktualizacji: 2018-12-18
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół. Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość.
 
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Departamencie Kadr w Warszawie na stanowisku:
Kierownik Zespołu Szkoleń Akademii Millennium
Kierownik Zespołu Szkoleń Akademii Millennium
Miejsce pracy: Warszawa, mazowieckie
Nr. Ref.: KwF/DKA/ZAM

Główne zadania:

  • Organizacja wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń
  • Współpraca z kierującymi jednostkami przy tworzeniu planów szkoleniowych dla ich pracowników
  • Tworzenie i wdrażanie nowych form szkoleniowych
  • Wsparcie w budowaniu polityki szkoleniowej
  • Udział w tworzeniu i wdrażaniu dużych projektów szkoleniowych
  • Przygotowywanie szkoleń e-learningowych, e-learningowych testów wiedzy, a także wsparcie techniczne dla użytkowników platformy e-learningowej
  • Wsparcie organizacyjne dla Zespołu Trenerów
  • Ocena efektywności wybranych programów szkoleniowych
  • Administrowanie systemami IT do zarządzania szkoleniami, w tym prowadzenie bazy zrealizowanych szkoleń oraz raportowanie danych w niej zawartych

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (najlepiej kierunkowe: bankowość i finanse, zarządzanie, psychologia)
  • Doświadczenie na stanowisku kierowniczym min. 3 lata – mile widziane w sektorze finansowym - w obszarze zarządzania szkoleniami (planowanie, organizacja, badanie potrzeb szkoleniowych, zarządzanie platformą e-learningową, tworzenie szkoleń e-learningowych)
  • Biegła znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
  • Bardzo dobra znajomość rynku szkoleń oraz wiedza z zakresu zarządzania procesem szkoleniowym oraz wiedza trenerska
  • Umiejętność zarządzania projektami z obszaru HR
  • Samodzielność w działaniu, kreatywność, odpowiedzialność, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Biegła znajomość programów: Excel, PowerPoint, Access
  • Znajomość modułu learningowego Cornerstone lub podobnego systemu

Oferujemy:

  • Interesującą i odpowiedzialną pracę w międzynarodowej instytucji finansowej
  • Stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej: umowę o pracę, prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do zajęć sportowych lub pakiet biletów do kina
  • Możliwości rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
Aplikuj w ciągu 14 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.