Naszym klientem jest wiodąca, dynamicznie rozwijająca firma farmaceutyczna o ugruntowanej pozycji, zatrudniająca ponad 1000 pracowników.
Oferujemy
Praca ze znanym brandem Możliwość rozwoju w strukturach firmy Prywatna opieka medyczna oraz pakiet socjalny Konkurencyjne wynagrodzenie
Opis stanowiska
Współpraca, rozwijanie oraz utrzymywanie krótko i długoterminowej strategii marki Opracowanie koncepcji produktowych i promocyjnych - aktywny udział we wdrażaniu nowych projektów Współpraca przy tworzeniu całości komunikacji marki Przygotowanie, prowadzenie i rozliczenie kampanii marketingowych - tworzenie raportów i zestawień Bieżące monitorowanie i analiza efektywności prowadzonych działań oraz ich optymalizacja Koordynacja działań marketingowych - współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami Monitorowanie działań konkurencji, analiza trendów w kategorii Współpraca z innymi działami firmy w celu maksymalizacji zysków
Profil kandydata
Minimum 2-letnie doświadczenie w podobnej funkcji w firmie farmaceutycznej i doskonała znajomość branży Świetna znajomość narzędzi marketingowych Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Zdolności interpersonalne i prezentacyjne, umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku Zaangażowanie i inicjatywa, samodzielność Wysokie zdolności analityczne oraz umiejętność prezentowania rekomendacji