Naszym klientem jest międzynarodowy fundusz, inwestujący w nieruchomości handlowe na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia u jednego z liderów w branży
- Pracę pełną wyzwań i rozwoju na wymagających i prestiżowych projektach
- Dalsze możliwości awansu
Opis stanowiska
- Usprawnianie, scentralizowanie oraz zoptymalizowanie procesów zakupowych spółki
- Współtworzenie budżetów operacyjnych a następnie ich identyfikowanie oraz optymalizowanie
- Zarządzanie relacjami z partnerami strategicznymi i lokalnymi dostawcami w celu rozwiązania wyzwań operacyjnych
- Współpraca z firmami zewnętrznymi (ochrona, serwis sprzątający, zakupy energii) w zakresie operacyjnym
- Bliska współpraca z Asset Managerami oraz zewnętrznymi Property Managerami
Profil kandydata
- Przynajmniej 5 lat doświadczenia w roli Property Managera zarządzającego kilkoma obiektami handlowymi
- Wykształcenie wyższe- preferowane techniczne, związane z zarządzaniem nieruchomościami
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Biegła znajomość pakietu MS Office
- Samodzielność, kreatywność oraz pro-aktywne działanie nastawione na realizację celów biznesowych