Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży FMCG, oferująca najbardziej rozpoznawalne produkty w swojej kategorii. Ostatnie lata były okresem intensywnego rozwoju i umocnienia organizacji w Polsce i na rynku europejskim. Kultura organizacyjna, która stawia na pierwszym miejscu pracownika, stwarza bardzo przyjazne środowisko pracy.
What's on Offer
- Atrakcyjny pakiet benefitów,
- Możliwości rozwoju międzynarodowego,
Job Description
- Tworzenie i realizacja strategii marketingowej na poziomie regionu z uwzględnieniem strategii globalnej,
- Zarządzanie zespołem,
- Odpowiedzialność za wynik podległych marek,
- Decyzje strategiczne dotyczące nowych produktów i komunikacji w oparciu o wiedzę rynkową, badania i analizy trendów,
- Uczestnictwo w strategicznych spotkaniach regionalnych, dotyczących kluczowych marek,
- Nadawanie kierunku komunikacji marek (ATL, BTL, digital), zarządzanie budżetem dla podległych marek,
- Odpowiedzialność za P&L portfolio marek.
The Successful Applicant
- Wykształcenie wyższe magisterskie,
- 5 - lat doświadczenie w zarządzaniu zespołem min. 3 osób w branży FMCG lub Elektronicznej,
- Umiejętność pracy na portfelu marek,
- Doświadczenie w zarządzaniu markami we współpracy z teamem w regionie,
- Znajomość narzędzi komunikacji digital i praca z marką wspieraną digitalowo,
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i prezentacji,
- Bardzo dobre umiejętności delegowania i zarządzania wieloma projektami,
- Silne zorientowanie na realizację celów i zespołowe poszukiwanie rozwiązań,
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego,