Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2019-02-22
Kierownik ds. Kadr i Płac
Nr ref. 181054/4791
Poznań, wielkopolskie
Księgowość
Data aktualizacji: 2019-02-22
Goldman Recruitment
Kierownik ds. Kadr i Płac
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego klienta, firmy będącej globalnym liderem branży FMCG zatrudniającej blisko 15 tysięcy osób na całym świecie, poszukujemy doświadczonej osoby otwartej na długoterminową współpracę w roli Kierownika ds. Kadr i Płac ze znajomością języka angielskiego.


Kierownik ds. Kadr i Płac
Kierownik ds. Kadr i Płac
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref. 181054/4791

Opis stanowiska:
  • naliczanie wynagrodzeń dla polskiego oddziału firmy – blisko 400 osób, 
  • prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej,
  • ewidencja czasu pracy (zwolnień lekarskich, urlopów itp.), w tym również nadgodzin,
  • przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych,
  • sporządzanie deklaracji i sprawozdań do instytucji zewnętrznych, rozliczenia PIT,
  • przegląd oraz dopasowywanie wysokości wynagrodzeń do stanowisk – ulepszenie systemu gradów oraz modelu premiowego przy współpracy z poszczególnymi działami firmy,
  • rozwój i ulepszenie działania systemu SAP HR przy współpracy z działem IT,
  • zapewnienie zgodności działań z prawem pracy, 
  • troska o płynne działanie systemu benefitów pracowniczych, 
  • doradztwo oraz wsparcie pracowników w kwestiach związanych z obszarem odpowiedzialności.
Wymagania:
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – minimum 5 lat,
  • zaawansowana wiedza z obszaru kadr i płac ze szczególnym uwzględnieniem znajomości systemów rejestracji czasu pracy oraz prawnych aspektów czasu pracy w firmie,
  • bardzo dobra znajomość i umiejętność obsługi SAP HR,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienną pracę w międzynarodowym środowisku (minimum na poziomie średniozaawansowanym – B2),
  • zdolność myślenia strategicznego oraz otwartość na wprowadzanie innowacji i ulepszeń w swojej pracy, a także firmie,
  • wysokie umiejętności komunikacji oraz współpracy z innymi ludźmi, kultura osobista i zaangażowanie,
  • bycie osobą budzącą zaufanie i towarzyską, ale również asertywną i merytoryczną,
  • chęć nawiązania długoterminowej współpracy.
Oferta obejmuje:
  • stabilne zatrudnienie w firmie o renomowanej globalnej marce,
  • stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowy,
  • pracę w międzynarodowym środowisku oraz w przyjaznym, zgranym zespole,
  • samodzielne stanowisko, ciekawe zadania oraz nowe wyzwania zawodowe,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • ubezpieczenie na życie,
  • samochód służbowy,
  • deputat na produkty firmy.