Naszym klientem jest wiodący producent sprzętu rehabilitacyjnego oraz sprzętu ortopedycznego. Produkty i towary naszego klienta eksportowane są na teren 70 krajów. W ramach Grupy działa obecnie 12 spółek, zatrudniających łącznie ponad 550 osób.
What's on Offer
- Odpowiedzialne, pełne wyzwań stanowisko o rzeczywistym wpływie na strategię działania firmy i realnym udziale w biznesie
- Bardzo dobre warunki rozwoju zawodowego w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- Konkurencyjne warunki wynagradzania
Job Description
- Odpowiedzialność za proces budżetowania oraz forecastowania
- Kontrola poprawności ewidencji kosztów, kontrola poprawności księgowań
- Analiza finansowa zamówień zakupowych w ramach podległego obszaru
- Przeprowadzanie technicznego zamknięcia miesiąca, wyliczanie rezerw, kontrola poprawności księgowań
- Zamknięcie miesiąca w ramach kosztów zleceń produkcyjnych oraz kosztów funkcjonowania fabryki
- Współpraca z CFO oraz dyrektorami finansowymi spółek zależnych
- Sporządzanie analiz ad hoc dotyczących obszaru funkcjonowania firmy
- Rozwój narzędzi kontrolingowych w podległych obszarach
The Successful Applicant
- Wyższe wykształcenie ekonomiczne
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość zasad funkcjonowania firmy produkcyjnej
- Umiejętność przetwarzania i rozumienia danych
- Doświadczenie w zakresie rachunkowości zarządczej i finansowej (sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetu, kontrola kosztów, umiejętność oceny ryzyka, analizy odchyleń)
- Wysokie zdolności analityczne
- Umiejętność budowania relacji wewnątrz organizacji
- Nastawienie na zmiany i szukanie rozwiązań
- Bardzo dobra praktyczna znajomość obsługi aplikacji MS Office w szczególności Excel
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem