Dla naszego Klienta, międzynarodowej, znanej, stabilnej i rozwijającej się spółki z branży nieruchomości poszukujemy osoby na stanowisko Zastępcy Głównego Księgowego / Koordynatora Księgowości do siedziby w centrum Warszawy.
What's on Offer
* Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. * Atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz pakiet benefitów pozapłacowych. * Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. * Rozwój / szkolenie umiejętności zawodowych i językowych. * Przyjazną atmosferę pracy.
Job Description
* Odpowiedzialność za prowadzenie pełnej księgowości (podatki i rachunkowość) spółek z kapitałem zagranicznym z branży nieruchomości. * Organizacja i koordynacja pracy zespołu księgowego/ Zarządzanie kilkuosobowym zespołem księgowym. * Wsparcie merytoryczne i praktyczne podległych pracowników. * Nadzór nad sporządzaniem kalkulacji i deklaracji podatkowych (w szczególności VAT i CIT) * Sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z UoR oraz MSSF. * Nadzór nad sporządzaniem raportów finansowych oraz raportów dla instytucji zewnętrznych (GUS,NBP). * Współodpowiedzialność za politykę rachunkowości, udział w tworzeniu procedur i regulaminów wewnętrznych, usprawnianie procesów księgowych. * Współpraca z Głównym Księgowym i innymi działami w zakresie merytorycznego wsparcia w obszarze księgowo-podatkowym. * Współpraca z audytorami, doradcami oraz instytucjami zewnętrznymi. * Odpowiedzialność za usprawnianie i automatyzację pracy zespołu księgowego. * Współpraca z wewnętrznymi komórkami organizacyjnymi w obszarze powierzonych obowiązków.
The Successful Applicant
* Minimum 4-letnie doświadczenie w księgowości oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem. * Mile widziane doświadczenie w pracy w firmie księgowej/biurze rachunkowym atutem. * Wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe). * Znajomość przepisów podatkowych oraz polskich i międzynarodowych zasad księgowych. * Mile widziana znajomość branży nieruchomości. * Doświadczenia w samodzielnym sporządzaniu sprawozdań finansowych. * Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny). * Praktyczna umiejętność obsługi oprogramowania - mile widziana znajomość systemu klasy ERP. * Zaawansowana znajomość Excela. * Wysokie zdolności analityczne. * Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i organizacyjne. * Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.