Naszym klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna zlokalizowana w okolicy Brzegu Dolnego.
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bonus;
- Auto służbowe;
- Ubezpieczenie zdrowotne;
- Unikalna możliwość rozwoju i sprecyzowana ścieżka kariery.
Opis stanowiska
- Opracowywanie rocznego Business Planu, prognozowanie, bieżąca i cykliczna analiza odchyleń;
- Analizy rentowności wdrożenia projektów oszczędnościowych oraz nadzór nad nimi;
- Sporządzanie cyklicznych raportów oraz analiz finansowych na potrzeby Grupy;
- Przygotowanie budżetów i monitoring ich realizacji wraz z wyjaśnieniem odchyleń, sporządzanie i aktualizacja prognoz finansowych;
- Zarządzanie cash flow;
- Analiza kosztów i ich alokacja zgodnie z polityką firmy;
- Analiza kluczowych wskaźników finansowych i rekomendacje dalszych działań;
- Doskonalenie narzędzi raportowania, modyfikacja i wdrażanie usprawnień;
- Współpraca z audytorami zewnętrznymi.
Profil kandydata
- Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe;
- Minimum 4-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze controllingu lub finansów, oraz w samodzielnej, odpowiedzialne roli;
- Silna chęć rozwoju oraz objęcia strategicznej roli w niedługim czasie;
- Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia;
- Umiejętność pracy pod presją czasu, przy wielu projektach jednocześnie.
- Wysokiej motywacji połączonej z zaangażowaniem i łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
- Bardzo dobra znajomości języka angielskiego;
- Dobra znajomość pakietu MS Office.