Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2019-02-13
Dyrektor Operacyjny
Nr ref. 181096/4835
Kraków, małopolskie
Zakupy
Data aktualizacji: 2019-02-13
Goldman Recruitment
Dyrektor Operacyjny
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, lidera w branży, poszukujemy osoby na stanowisko 


Dyrektor Operacyjny
Dyrektor Operacyjny
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 181096/4835

Opis stanowiska:
  • odpowiedzialność za rozporszony zespół (struktura w Polsce i za granicą),
  • integracja procesów produkcyjnych i magazynowych w całej Grupie Kapitałowej,
  • planowanie i analiza procesów logistycznych, magazynowych i zakupowych,
  • bieżące monitorowanie realizacji celów biznesowych i wdrażanie ewentualnych działań korygujących poprawiających efektywność,
  • inicjowanie działań optymalizacyjnych i usprawniających procesy związane z magazynowaniem towarów, wysyłką i ich przyjmowaniem,
  • usprawnienie integracji przepływu danych w Grupie Kapitałowej,
  • raportowanie bezpośrednio do Zarządu.
     
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe,mile widziane kierunkowe,
  • min. 5 letnie doświadczenie na stanowisku Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Logistyki, Dyrektor Łańcucha Dostaw lub pokrewne,
  • doświadczenie w zarządzaniu rozproszonym zespołem kikudziesieciu osób,
  • znajomość wskaźników efektywności i narzędzi usprawniających procesy logistyczne oraz praktyka w stosowaniu medot analizy kosztów i jakości w obszarze logistyki,
  • wysokie umiejętności analityczne, organizacyjne i planistyczne,
  • analityczne myślenie, orientacja biznesowa i zdolność rozwiązywania problemów, a także terminowość oraz umiejętność podejmowania skutecznych decyzji pod presją czasu,
  • zaawansowana znajomość języka angielskiego,
  • znajomość wskaźników efektywności i narzędzi usprawniających procesy logistyczne oraz praktyka w stosowaniu metod analizy kosztów i jakości.
Oferta obejmuje:
  • atrakcyjne wynagrodzenie i motywujący system premiowy,
  • duży i realny wpływ na rozwój podległego działu, 
  • pracę w stabilnej, międzynarodowej grupie kapitałowej będącej liderem w swojej branży,
  • szeroki pakiet benefitów pozapłacowych,
  • współpraca bezpośrednio z Zarządem Grupy Kapitałowej,
  • samodzielne i odpowiedzialne stanowisko, ambitne wyzwania zawodowe i udział w wielu ciekawych projektach.