Naszym Klientem jest spółka z branży nieruchomości, która obecnie rozwija się w bardzo ciekawym kierunku. Nasz Klient przeprowadził się niedawno do nowego, nowoczesnego biura, które obecnie liczy około 20 osób, a w roku 2019 planuje dalszy rozwój i pracę na ciekawych inwestycjach.
Oferujemy
- nowe biuro, możliwość ustawienia pewnych procesów 'po swojemu'
- super przełożony i zespół pracujący w biurze
- bardzo ciekawa firma, która ma przed sobą bardzo interesujące plany na dalszy rozwój :)
Opis stanowiska
- zapewnienie odpowiedniego funkcjonowania biura: weryfikacja istniejących procedur, kontakt z dostawcami, dbanie o zaopatrzenie
- bieżący kontakt z administratorem budynku pod kątem utrzymania biura, ewentualnych napraw i serwisów
- zapewnienie płynności pracy recepcji - obsługa gości, korespondencji, nadanie odpowiedniego biegu fakturom i dokumentom (w tym wsparcie działu finansowego)
- zarządzanie flotą samochodową
- wsparcie Zarządu w codziennych funkcjonowaniu: wsparcie w prowadzeniu kalendarzy (częściowe), organizacja spotkań, biletów, rozliczanie wydatków, udział w spotkaniach
Profil kandydata
- doświadczenie na stanowisku związanym z administracją: recepcja, zarządzanie biurem, wsparcie zarządu
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- praktyczna i dobra znajomość MS Office
- chęć dalszego rozwoju na wspomnianym stanowisku
- pozytywne nastawienie i odpowiedni poziom empatii :)