Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
TAURON Polska Energia S.A.
Data aktualizacji: 2019-01-31
Katowice, śląskie
Księgowość
Data aktualizacji: 2019-01-31
TAURON Polska Energia S.A.
Specjalista ds. Organizacji Rachunkowości
Grupa TAURON to druga co do wielkości zintegrowana grupa energetyczna w Polsce kontrolująca pełen łańcuch wartości, począwszy od wydobycia węgla aż po sprzedaż energii elektrycznej do klientów końcowych. Obejmuje swoim działaniem 18 % powierzchni kraju na terenie pięciu województw. Grupa TAURON to jeden z największych podmiotów gospodarczych w kraju oraz największy sprzedawca i dystrybutor energii elektrycznej.

W skład Grupy TAURON wchodzą m.in. TAURON Wytwarzanie, TAURON Dystrybucja, TAURON Sprzedaż, TAURON Obsługa Klienta, TAURON Wydobycie, TAURON Ekoenergia, Kopalnia Wapienia „Czatkowice” oraz TAURON Ciepło. TAURON Polska Energia SA jest spółką holdingową w Grupie TAURON notowaną od 2010 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w ramach WIG20 – indeksu największych spółek giełdowych.

TAURON Polska Energia SA jest spółką holdingową w Grupie TAURON notowaną od 2010 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w ramach WIG20 – indeksu największych spółek giełdowych.

TAURON Polska Energia S.A. poszukuje kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Organizacji Rachunkowości


Nr ref: TPE/2018/10/11
Oddział: Centrala
Miejsce pracy: Katowice

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe w obszarze Rachunkowości
  • 2 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze Rachunkowości
  • Znajomość Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej
  • Znajomość ustawy o Rachunkowości
  • Zaawansowana znajomość pakietu Ms Office
  • Doświadczenie w pracy z systemami ERP w tym SAP
  • Umiejętność opracowywania procedur, sprawozdań dowodów księgowych, sporządzania umów
  • Budowanie partnerstwa, proponowanie ulepszeń, dążenie do osiągania wyników, podejmowanie decyzji, stałe doskonalenie się

Zakres obowiązków

  • Wsparcie w opracowywaniu procedur oraz przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzonej rachunkowości
  • Wsparcie jednostek organizacyjnych w Spółce w realizacji procesów finansowo - księgowych
  • Udział w przygotowywaniu projektów umów doradczych i aktuarialnych
  • Wsparcie merytoryczne dla jednostek w Spółce , bieżąca realizacja terminów realizacji poszczególnych etapów kontroli i zatwierdzania dokumentów w Spółce
  • Wystawianie zleceń sprzedaży, zatwierdzanie merytoryczne dokumentów zakupu, sporządzanie szacunków rezerw i przychodów
  • Organizacja prac inwentaryzacyjnych
  • Aktywny udział w testowaniu nowych funkcjonalności w stosowanych w Spółkach systemach informatycznych
  • Weryfikacja merytoryczna projektów standardów i procedur regulujących zasady procesu finansowo - księgowego
  • Bieżące śledzenie zmian w obowiązujących przepisach prawnych związanych z realizacją zadań

Oferujemy

  • Interesującą pracę w dynamicznym zespole
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Możliwość pracy w jednej z największych grup kapitałowych w sektorze energetycznym w Polsce

Dodatkowe informacje

Umowa na zastępstwo

Data ważności

2019-01-31

Aby zaaplikować, kliknij w poniższy przycisk „Aplikuj"

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

Zapraszamy do zapoznania się z klauzulą informacyjną dotyczącą procesu rekrutacji pod adresem www.tauron.pl/rodo/klauzula-tpe-rekrutacja