Nr. Ref.: KwF/DAI-SDZ
Obowiązki:
- Pełna obsługa procesu zaopatrzenia w towary i usługi niezbędne do bieżącej działalności
- Przegląd rynku dostawców i usług
- Przygotowywanie zapytań ofertowych
- Zamawianie i koordynacja dostaw
- Monitorowanie dostaw i ocena jakości dostarczanych towarów i świadczonych usług
- Rozliczanie zobowiązań z kontrahentami
- Opracowywanie założeń merytorycznych na potrzeby procesów przetargowych
- Proponowanie inicjatyw optymalizujących proces zaopatrzenia
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy z dużą ilością dokumentów i informacji
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność działania pod presją czasu
- Inicjatywa i samodzielność w działaniu
- Umiejętności negocjacyjne
- Dobra znajomość Pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
Dodatkowe atuty:
- Podstawowa znajomość MS Access
- Znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną
- Dofinansowanie zajęć sportowych i pasji (m.in. karta Multisport lub bilety do kina)
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w dynamicznym i profesjonalnym zespole
- Możliwość rozwoju i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.