Dla naszego Klienta, międzynarodwowej firmy zlokalizowanej na Śląsku, poszukujemy kandydatów ze znajomością j. francuskiego, którzy chcą rozwijąć swoją karierę zawodową w obszarze zakupów.
Opis stanowiska:
- zarządzanie dokumentacją w dziale zakupów,
- tworzenie kont dostawców w SAPie,
- przygotowywanie ofert oraz listów intencyjnych dla dostawców,
- zarzadzanie relacjami z dostawcami poprzez codzienny kontakt (telefoniczny i mailowy),
- negocjacje cen oraz warunków współpracy z dostawcami,
- przygotowywanie zamówień oraz wysyłanie zapytań ofertowych,
- uczestniczenie w cyklicznych telekonferencjach z pozostałymi pracownikami działu zakupów zlokalizowanymi zagranicą.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- wcześniejsze doświadczenie korporacyjne na podobnym stanowisku jako mocny atut,
- znajomość j. angielskiego oraz j. francuskiego w stopniu min. średniozaawansowanym,
- znajomość SAP jako atut,
- wysoka kultura osobista oraz umiejętności komunikacyjne,
- umiejętności analityczne.
Oferta obejmuje:
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju w strukturach firmy,
- elastyczne godziny pracy,
- szereg dodatkowych benefitów: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie, kartę MultiSport, dofinansowanie do kursów językowych oraz merytorycznych i inne,
- przyjazną atmosferę pracy.