Oferujemy
Opis stanowiska
- Aktywne uczestnictwo w budowie działu kontrolingu
- Budowanie raportów i procesów od zera
- Opracowanie profesjonalnego systemu raportingu cyklicznego na potrzeby segmentów działalności i spółek zależnych
- Opracowanie i również możliwość prowadzenia w przyszłości "business review"
- Aktywny kontakt z biznesem w celu zrozumienia mechanizmów finansowych kierujących każdym z segmentów firmy i opracowania zestawu wskaźników monitorujących efektywność biznesową
- Aktywne pilnowanie kosztów, przychodów budżetowych i reagowanie na odchylenia, proponowanie rozwiązań i inicjatyw optymalizacyjnych
- Planowanie strategiczne, roczne i krótkookresowe (przygotowywanie prezentacji, formatek)
- Ocena nowych przedsięwzięć inwestycyjnych
- Weryfikacja i zarządzanie planem kont i MPKami
- Uczestnictwo i opracowywanie inicjatyw optymalizacyjnych
Profil kandydata
- 2-5 lat doświadczenia w pracy w dziale kontrolingu / raportowania / analiz finansowych
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (np. finanse i rachunkowość)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel, Power Point
- Samodzielność i determinacja w osiąganiu celów
- Świadomość pracy w dynamicznym środowisku, bez procesów i w stresie
- Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu, dobra organizacja pracy
- Chęć i umiejętność brania "spraw w swoje ręce"
- Umiejętność krytycznego analizowania danych, wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
- Odpowiedzialność i dokładność