Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
BDO Polska
Data aktualizacji: 2019-02-06
Katowice, śląskie
Księgowość
angielski, niemiecki
Data aktualizacji: 2019-02-06
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Firma BDO obecna jest na polskim rynku od ponad 25 lat. Jesteśmy jedną z pierwszych międzynarodowych firm audytorsko-doradczych. Od zawsze stawiamy na jakość i profesjonalizm. Wśród klientów BDO znajdują się przedsiębiorstwa z Listy 500 Rzeczypospolitej, a także średnie firmy polskie i międzynarodowe, firmy rodzinne, spółki giełdowe oraz duże grupy kapitałowe. Swoim pracownikom oferujemy możliwość zdobycia wszechstronnego, praktycznego doświadczenia zawodowego oraz dynamiczny rozwój w ramach indywidualnej ścieżki kariery.

Obecnie poszukujemy do Działu Doradztwa Personalnego i Administracji Kadrowo – Płacowej w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach osób na stanowisko:

Specjalista ds. Kadr i Płac z j. niemieckim
Nr ref.: SPIK/DUK/WAW
Miejsce pracy: Katowice

Oferujemy:

  • rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku
  • uczestnictwo w różnorodnych projektach
  • jasną i spójną ścieżkę kariery
  • dobre warunki zatrudnienia
  • ukierunkowany program szkoleń zawodowych, w tym e-learningowych
  • pakiet medyczny
  • wsparcie aktywności fizycznej (MultiSport, sekcje sportowe)
  • spotkania integracyjne

 

Do Twoich zadań będzie należało:

Samodzielne prowadzenie kadrowej, płacowej i personalnej obsługi klientów BDO, w tym:

  • sporządzanie list płac dla pracowników i osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych
  • rozliczanie czasu pracy
  • naliczanie średniej urlopowej oraz ekwiwalentu za urlop
  • rozliczanie wynagrodzeń pracowników zatrudnionych przez zagraniczne spółki oraz pracowników oddelegowanych do pracy za granicą
  • prowadzenie administracji personalnej oraz sporządzanie dokumentacji z zakresu stosunku pracy
  • sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych
  • sporządzanie dokumentacji dla ZUS, US, GUS, PFRON
  • prowadzenie ewidencji urlopów, absencji, zwolnień lekarskich;  naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, wychowawczych i opiekuńczych

 

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • wyższego wykształcenia (preferowana specjalność: ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi)
  • doświadczenia na podobnym stanowisku
  • praktycznej znajomości prawa pracy, prawa Podatkowego oraz przepisów ZUS
  • samodzielności w naliczaniu wynagrodzeń i administrowania aktami osobowymi
  • bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego umożliwiającej swobodną analizę dokumentów oraz kontakt z klientami firmy
  • bardzo dobrej znajomości pakietu Microsoft Office (Excel, Word)
  • bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności pracy pod presją czasu, sumienności
  • umiejętności współpracy w grupie i łatwości w nawiązywaniu kontaktów
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV przez przycisk "Aplikuj"
Klauzula:

Administratorem danych jest BDO PL Sp. z o. o. Sp. k. z siedzibą w Warszawa 02-676, Postępu 12. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w BDO PL Sp. z o.o. Sp. k. możliwy jest pod adresem email auditor@bdo.pl
Poziom stanowiska
Specjalista
Umiejętności
MS Office
Poziom stanowiska
Specjalista
Umiejętności
MS Office