Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2019-02-07
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Obsługa klienta
Data aktualizacji: 2019-02-07
REKRUTACJA ZDALNA
Grupa Banku Millennium jest jedną z największych instytucji finansowych w Polsce. Mocną pozycję zawdzięczamy wieloletniemu doświadczeniu, zrozumieniu potrzeb Klientów oraz nieustannemu doskonaleniu oferowanych usług.
 
Obecnie do Millennium Banku Hipotecznego poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Specjalista w Departamencie Zarządzania Zabezpieczeniami
Specjalista w Departamencie Zarządzania Zabezpieczeniami
Miejsce pracy: Warszawa, mazowieckie
Nr. Ref.: KwF/DHB/SDZ

Główne zadania:

  • przygotowywanie i analiza dokumentacji wymaganej w procesie ustalania bankowo-hipotecznej wartości nieruchomości,
  • analiza danych źródłowych niezbędnych do sporządzania ekspertyzy bankowo-hipotecznej wartości nieruchomości,
  • sporządzanie ekspertyzy bankowo-hipotecznej wartości nieruchomości w wersji pełnej oraz uproszczonej,
  • ustalanie aktualnej bankowo-hipotecznej wartości nieruchomości (BHWN) na podstawie dokumentów i danych źródłowych,
  • ocena stanu prawnego nieruchomości z punktu widzenia ich przydatności na zabezpieczenia.

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego,
  • minimum 3-letniego doświadczenia zawodowego w zakresie rynku nieruchomości,
  • znajomości ram regulacyjnych dotyczących działalności prowadzonej przez bank hipoteczny,
  • umiejętności szacowania wartości nieruchomości oraz znajomości metod wyceny nieruchomości,
  • dobrej znajomości rynku nieruchomości i umiejętności jego analizy,
  • umiejętności szacowania ryzyka bankowego w zakresie zabezpieczenia kredytów hipotecznych,
  • wysokich umiejętności analitycznych i krytycznego myślenia oraz łatwości formułowania wniosków i rekomendacji,
  • rzetelności, skrupulatności i terminowości,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • inicjatywy i odpowiedzialności w działaniu,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • bardzo dobrej znajomości Pakietu MS Office (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint)

    Uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego będą dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • kreatywną pracę i możliwość wykazania się inicjatywą w realizacji zadań, ·      
  • stabilne zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji w ramach struktur Grupy Banku Millennium, ·      
  • konkurencyjne wynagrodzenie, ·      
  • prywatną opiekę zdrowotną oraz atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny i rekreacyjny, ·      
  • możliwość atrakcyjnych szkoleń zewnętrznych.
Aplikuj w ciągu 14 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.