Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży Real Estate, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko
Opis stanowiska:
- planowanie i budżetowanie,
- tworzenie i usprawnianie finansowych procesów i narzędzi firmy,
- udział w tworzeniu raportów okresowych,
- analiza kluczowych wskaźników finansowych i rekomendacje działań,
- analiza, kontrola rentowności i rozliczanie projektów,
- optymalizacja i rozwój narzędzi do analizy i raportowania w obszarze HR,
- bieżące wsparcie kadry kierowniczej.
Wymagania:
- minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze analizy finansowej lub kontrolingu, mile widziane doświadczenie w firmach Big 4
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, finansowe, bądź pokrewne
- bardzo dobra praktyczna znajomość pakietu Ms Office, w szczególności Ms Excel,
- samodzielność, dokładność oraz sumienność,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- znajomość podstaw rachunkowości finansowej i zarządczej,
- doświadczenie w pracy w systemach ERP
Oferta obejmuje:
- samodzielną i interesującą pracę w zgranym zespole,
- możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- pakiet opieki medycznej,
- wszelkie niezbędne narzędzia pracy,
- przyjazną i profesjonaną atmosferę w pracy.