Temat tygodnia
Zobacz, co decyduje o tym, że jedni dostają awans, a inni nie.
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
mBank S.A.
Data aktualizacji: 2019-02-13
Łódź, łódzkie
Bankowość
Data aktualizacji: 2019-02-13

Od nas dostaniesz:

Kartę< br/>sportową Dostęp do wewnętrznego rynku pracy Elastyczny czas pracy
Prywatną opiekę medyczną Dostęp do kursów LinkedIn Learning Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy

Zobacz, jak się u nas pracuje!

Chcesz więcej?

mBank ostrzega:
Praca z nami grozi przyjemnością codziennych zadań!
Wicedyrektor ds. Marketing Detalicznego / Marketing Manager
miejsce pracy: Łódź, nr referencyjny: AFE/007/0119

Do Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej poszukujemy osoby, która sprawdzi się w roli Marketing Managera/Wicedyrektora i wraz z zespołem będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację  strategii w obszarze marketingu detalicznego mBanku. Szukamy niekonwencjonalnego podejścia, kreatywności oraz bardzo dobrego zrozumienia potrzeb klientów.

 

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:

 

  • Rozwój pracowników – planowanie ścieżek rozwojowych, wsparcie, mentoring, coaching oraz regularny feedback
  • Realizację rocznych planów sprzedażowych do klienta masowego
  • Budowanie pozycjonowania marki mBanku gwarantującego trwałą przewagę na konkurencyjnym rynku bankowym
  • Budowanie krótko i długoterminowej strategii komunikacji segmentu klienta masowego
  • Przygotowanie, we współpracy ze światowej klasy agencjami reklamowymi, platform komunikacji (briefing, wypracowywanie platform komunikacyjnych, produkcja, wdrożenie)
  • Przeprowadzanie, we współpracy z Wydziałem Centrum Klienta badań konsumenckich: poszukiwanie consumer insights, opiniowanie rozwiązań komunikacyjnych, ocena przeprowadzonych kampanii, ocena siły marki i rozwoju brand equity w czasie
  • Planowanie szeroko zasięgowych kampanii reklamowych 360 (wykorzystujących różnorakie media – zarówno tradycyjny ATL, ambient, event marketing oraz szeroko rozumiany online
  • Tworzenie rocznych planów działań marketingowych i wizerunkowych
  • Zarządzanie znaczącym budżetem marketingowym
  • Monitorowanie i analiza rynku
  • Analizę efektywności działań marketingowych

Szukamy właśnie Ciebie jeśli:

  • Posiadasz 7 letnie doświadczenie w marketingu usług lub FMCG – tworzenie architektury marki, budowanie strategii marketingowej i komunikacyjnej
  • Masz osiągnięcia w budowaniu zwycięskich marek
  • Posiadasz wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, marketing
  • Skutecznie pracujesz w zespołach cross-funkcjonalnych, potrafisz zbudować grupy wspólnego interesu
  • Jesteś otwarty na nowe wyzwania i napędza Cię chęć ciągłego uczenia się
  • Jesteś innowacyjny, cechujesz się otwartością umysłu, jesteś ciekawy świata
  • Znasz bardzo dobrze język angielski

 

Od nas dostaniesz:

  • odpowiedzialność za strategię marketingową jednej z najsilniejszych marek bankowych
  • możliwość budowania pozycji lidera marki mBanku
  • możliwość budowania i wdrażania innowacyjnych pomysłów w zakresie marketingu
  • atrakcyjny pakiet socjalny oraz narzędzia niezbędne do pracy
  • współpracę z najlepszymi ekspertami na rynku bankowym
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

 

Na aplikacje czekamy do włącznie do końca stycznia.