What's on Offer
- Pracę w stabilnej organizacji
- wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i umiejętności
- Rozwój zawodowy
Job Description
- Prowadzenie rejestru umów i pełnomocnictw
- Sprawdzanie kompletności i poprawności dokumentów
- Wsparcie radców prawnych oraz kancelarii zewnętrznych w pracach administracyjnych
- Prowadzenie korespondencji w kwestiach prawnych i administracyjnych
- Monitorowanie biegu spraw procesowych oraz administracyjnych, w tym kontakt i wizyty w sądach i urzędach
- Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do kancelarii notarialnych
- Dbanie o obieg dokumentów prawnych i administracyjnych
The Successful Applicant
- Wykształcenie wyższe prawnicze
- Przynajmniej 2 lata doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub praca w kancelarii prawnej będzie dodatkowym atutem;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, biegłość w edycji dokumentów w Microsoft Word, Power Point;
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność realizacji zadań pod presją czasu;
- Samodzielność i skrupulatność;
- Wysoka kultura osobista