Dla naszego Klienta - dynamicznie rozwijającego się FinTecha należącego do butikowego Banku, poszukujemy Kandydatów na stanowisko
Opis stanowiska:
- prowadzenie projektów z zakresu rozwoju produktów, procesów optymalizacyjnych, od fazy koncepcji biznesowej do wdrożenia,
- współpraca innymi działami w strukturze organizacyjnej w celu skutecznej realizacji projektóu,
- zarządzanie pracą zespołu projektowego (planowanie pracy, delegowanie zadań i monitorowanie realizacji w wymiarach: termin, jakość, zakres),
- zapewnianie odpowiedniej komunikacji w zespole projektowym oraz wśród odbiorców projektu,
- zarządzanie ryzykami projektowymi (identyfikacja, ocena, propozycja działania),
- raportowanie statusu prac zgodnie ze standardami firmowymi oraz tworzenie dokumentacji projektowej.
Wymagania:
- min. 3-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania projektami,
- znajomość narzędzi i metodologii zarządzania projektami (PMI, PMP),
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- wykształcenie wyższe,
- wysoka orientacja na osiągnięcia oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- wysokie umiejętności komunikacji,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- znajomość branży finansowej (faktoring) mile widziana.
Oferta obejmuje:
- pełną wyzwań, samodzielną pracę w otwartej i przyjaznej atmosferze,
- możliwość pogłębienia wiedzy z zakresu finansów od doświadczonych ekspertów,
- pracę w zespole kreatywnych ludzi,
- zatrudnienie w pełnym wymiarze w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie składające się z pensji podstawowej, premii oraz pakietu benefitów.