Dla naszego Klienta, firmy z branży nowych technologii, poszukujemy kandydata na stanowisko
Opis stanowiska:
- prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- uzgadnianie należności i zobowiązań oraz kalkulacja faktur sprzedażowych,
- przygotowywanie przelewów oraz rozliczanie wyciągów bankowych,
- wprowadzanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów,
- kalkulacja rezerw,
- przeprowadzanie rozliczeń podatkowych oraz sporządzanie deklaracji,
- aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych,
- miesięczne raportowanie do grupy – P&L i BS oraz podstawowe noty,
- ścisła współpraca z Zarządem.
Wymagania:
- min. 3-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu pełnej księgowości (mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym),
- dobra znajomość języka angielskiego (min. B1/B2),
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- biegła znajomość zagadnień księgowych, kadrowo-płacowych oraz przepisów podatkowych,
- bardzo dobra znajomość programu MS Excel,
- samodzielność oraz kreatywność,
- umiejętność budowania relacji i współpracy w zespole.
Oferta obejmuje:
- pracę w firmie o rodzinnej atmosferze, ale w międzynarodowym środowisku,
- wynagrodzenie adekwatne do zakresu obowiązków,
- atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (karta multisport, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, zajęcia z języka angielskiego),
- 4 dodatkowe dni urlopu,
- biuro zlokalizowane w centrum Krakowa.