Możliwości jakie czekają na Ciebie:
Twoje główne zadania:
-
zarządzanie, utrzymanie i rozwój systemu CRM
-
inicjowanie nowych rozwiązań, podnoszących wydajność środowiska CRM
-
udział w projektach mających na celu poprawę systemu o krytycznym znaczeniu dla organizacji
Potrzebne umiejętności i doświadczenie:
-
minimum 2-4 lata doświadczenia zawodowego w obszarze usług profesjonalnych, doradztwie biznesowym i/lub strategicznym
-
mile widziane doświadczenie w firmach consultingowych lub instytucjach finansowych
-
praktyczna znajomość systemów CRM
-
zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole
-
znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
-
wykształcenie wyższe
-
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel, PowerPoint
Oferujemy:
Jesteśmy globalną firmą doradczą - pomagamy przedsiębiorcom, organizacjom i społecznościom najlepiej wykorzystać swój potencjał.
Realizujemy projekty w zakresie: Audytu, Doradztwa Podatkowego, Transakcyjnego i Biznesowego (w tym IT). Zatrudniamy ponad 240 000 wyjątkowych ludzi w ponad 150 krajach na świecie.
W Polsce jest nas ponad 2800, a pracujemy w: Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu. Codziennie tworzymy razem niesamowite rzeczy.
Mamy ludzi, ścieżkę rozwoju i szkolenia, dzięki którym również Ty poradzisz sobie z najbardziej prestiżowymi projektami.
EY jest pracodawcą równych szans, doceniamy różnorodność w zakresie wiedzy i doświadczenia naszych pracowników. EY zapewnia wszystkim kandydatom jednakowe szanse w procesie rekrutacji, niezależnie od płci, wieku, rasy, wyznania, orientacji seksualnej, pochodzenia, niepełnosprawności lub jakiejkolwiek innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.